کوین میتنیک مشهورترین هکر جهان در گفتگو با فاکس نیوز اعلام کرد که رخنه به گوشی BlackBerry باراک اوباما رئیس ‌جمهور ایالات متحده امری دشوار و در عین حال «امکان پذیر» است.
کد خبر: ۲۳۷۲۵۵

او گفت: برای نیل به این هدف، شخص باید بسیار هوشمندانه و دقیق عمل کند، اما به هر حال هستند افرادی که از پس انجام این کارها بر بیایند!

کوین میتنیک که اسطوره دنیای هک به شمار می‌رود، به جرم نفوذها و هک‌هایی که در دهه 90 انجام داد، به حدود پنج سال زندان محکوم شد. وی در حال حاضر به عنوان مشاور امنیت رایانه، فعالیت می‌کند.

میتنیک گفت: اگر من یک نفوذگر بودم، به حلقه دوستان نزدیک اوباما و نیز خانواده و اطرافیان وی نگاهی می‌انداختم و سعی می‌کردم به رایانه‌های خانگی آنها رخنه کنم.

وی افزود: هدف، به دست آوردن ایمیل اوباما در BlackBerry است.

این هکر مشهور افزود: هکرها به طور تئوریک برای به دست آوردن ایمیل اوباما می‌توانند ایمیلی برای وی ارسال نمایند و در آن بکوشند او را به بازدید از یک سایت بکشانند تا از این طریق «کدهای مخرب» را به سوی اوباما روانه سازند.

اخبار مربوط به تلفن BlackBerry اوباما تاکنون از زوایای مختلف در سطح جهانی بازتاب داشته است.

به عنوان مثال «موسسه‌ پژوهش و آموزش همکاران سیستم» چندی پیش با درج خبری اعلام کرد: گزارش‌ها مبنی بر اینکه اوباما احتمالاً تلفن Blackberry خود را نگه خواهد داشت، بسیاری را در کانادا خوشحال کرده است.

برای شرکت تولیدکننده Blackberry موسوم به Research In Motion این خبر به مفهوم چهار سال تبلیغ مجانی توسط مشهورترین فرد آمریکا است.

ایتنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها