ایسنا: در فاصله چند روز تا برگزاری هشتادویکمین دوره جوایز اسکار، فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» همچنان به کسب جوایز سینمایی گوناگون ادامه می‌دهد. پنجاه ‌و نهمین مراسم سالانه اعطای جوایز انجمن تدوینگران آمریکا برای بهترین تدوین فیلم برگزار شد و فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» که امید اول کسب جوایز برتر اسکار امسال است، افتخاری دیگر به کارنامه خود افزود. در این مراسم، کریس دیکنز جایزه بهترین تدوین فیلم بلند را برای «میلیونر زاغه‌نشین» کسب کرد.
کد خبر: ۲۳۷۱۶۳

جایزه اسکار تضمین موفقیت‌های آتی نیست

فارس: خبرگزاری فرانسه گزارش داد: به عقیده بیشتر ستاره‌های سینمایی که خود از برندگان جوایز اسکار هستند، این جایزه تضمینی برای موفقیت‌های آتی‌شان محسوب نمی‌شود. اگرچه اسکار، مهم‌ترین جایزه سینمایی است ولی تاریخ نشان داده که این جایزه هیچ تضمینی برای موفقیت‌های آینده نیست.  به گزارش خبرگزاری فرانسه، از کوبا گودینگ جونیور گرفته تا آدرین برودی، هالیوود پر است از ستاره‌هایی که برنده اسکار شده و پس از آن دریافته‌اند که این جایزه باعث شده تا آنها برای مدت زمان کوتاهی بدرخشند و هیچ‌گونه تضمینی برای به‌دست‌ آوردن شاخص‌ترین پروژه‌های هالیوود نیست.

ساخت مرد 2 پیکر در دیزنی

ایسنا: کورتیس هانسون، خالق آثاری چون «پسران شگفت‌انگیز» و «محرمانه لس‌آنجلس» در حال مذاکره نهایی با شرکت فیلمسازی «والت دیزنی»، برای کارگردانی جدیدترین پروژه سینمایی این کمپانی با عنوان «مرد دو پیکر» است.  جری بروکهایمر، خالق آثاری چون «شاهزاده پارسی»، تهیه‌کنندگی «مرد دو پیکر» را نیز به عهده گرفته است.  داستان فیلم درباره یک مأمور آژانس امنیت ملی آمریکا «ان اس ای» است که سعی دارد از کارش کناره‌گیری کند و به استراحت بپردازد. اما او متوجه می‌شود که یکی از همکاران جوانش یک نسخه ژنتیک از او سفارش داده است.

تولید سالانه 5 محصول مشترک در ایرلند و مجارستان

فارس: بر اساس قرارداد جدید، ایرلند و مجارستان در طول سال، حداقل 5 فیلم بلند سینمایی را به صورت محصول مشترک تهیه و تولید می‌کنند. امضای قرارداد همکاری‌های مشترک سینمایی بین این دو کشور اروپایی در حال رشد، با استقبال اهالی سینما در هر دو کشور رو به رو شده است.  بر اساس قرارداد جدید، ایرلند و مجارستان در طول سال، حداقل 5 فیلم بلند سینمایی را به صورت محصول مشترک تهیه و تولید می‌کنند. این فیلم‌ها به صورت متناوب در خاک 2 کشور فیلمبرداری می‌شود.  نیمی از فیلم‌ها از سوی فیلمسازان مجاری کارگردانی خواهد شد و نیم دیگر را کارگردانان ایرلندی می‌سازند.  قصه این فیلم‌ها، همه اختصاص به تاریخ و مسائل مختلف مربوط به 2 کشور خواهد داشت. با این حال، هنوز هیچ فیلمنامه‌ای در این خصوص، آماده کار نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها