افزایش پروازهای فرودگاه خرم آباد

افزایش پرواز های فرودگاه خرم آباد به عنوان یکی از خواسته های مردم خرم آباد که در سفر دوم هیئت دولت به این استان نیز به عنوان یکی از مطالبات عمومی مطرح شد بالاخره محقق شد.
کد خبر: ۲۳۴۳۵۳

به گزارش مهر در خرم آباد، استاندار لرستان در پایان جلسه ای که شامگاه گذشته به منظور برقراری و افزایش تعداد پرواز از فرودگاه خرم آباد در استانداری لرستان برگزار شد، به خبرنگار مهر در خرم آباد، گفت: یکی از مطالبات بحق و دیرینه مردم شریف لرستان، افزایش تعداد پروازهای خرم آباد به مرکز و سایر نقاط کشور بوده است.

سید حسین صابری تصریح کرد: بر مبنای این خواسته مردم و با طرح در جلسه هیئت دولت در سفر دوم به استان لرستان این خواسته مورد تاکید رئیس جمهور قرار گرفت و در جلسه 9 آبان ماه 87 سفر هیئت دولت به لرستان تصویب شد.

وی ادامه داد: پس از تصویب این مصوبه با تلاش مستمر و پیگیریهای متعدد مقرر شد که شرکت هواپیمایی "فارس ایر قشم" نسبت به برقراری سه پرواز در هفته به مقصد تهران و یک پرواز به مقصد مشهد مقدس اقدام لازم به عمل آورد.

اولین پرواز از لرستان به مشهد مقدس، 23 بهمن ماه

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد: در روز چهارشنبه 23 بهمن و در اولین روز از سی و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با اعزام گروهی از خانواده های معظم شاهد به ویژه شهدای دوران انقلاب استان و نیز جمعی از ایثارگران و خانواده شهدا به مشهد مقدس اولین پرواز از استان لرستان به مشهد محقق شود.

صابری با تقدیر از پیگیریهای مجدانه مردم، همکاریهای نمایندگان استان، مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری و مساعدت، همکاری و همراهی مسئولین شرکت "فارس ایر قشم" اظهار امیدواری کرد: این پروازها تداوم یافته و با پیگیریهای بعدی مسئولین استان زمینه برقراری پروازهای خارجی به مقصد کشورهای دیگر از جمله سوریه و دیگر نقاط دنیا برقرار شود.

وی در پایان تاکید کرد: ما آمادگی کامل داریم در جهت رفع مشکلات و موانع موجود در ایجاد پروازهای خارجی و به عتبات عالیات هماهنگی ها و پیگیری لازم را به عمل آوریم.

 در جلسه شامگاه گذشته تفاهم نامه ایجاد پرواز در فرودگاه خرم آباد میان استانداری لرستان و شرکت هواپیمایی "فارس ایر قشم" به امضای محمد اسماعیل سعادتی مدیر بازرسی و حراست شرکت هواپیمایی فارس ایر قشم و استاندار لرستان رسید.

کمبود پروازهای خر م آباد به عنوان مرکز استان لرستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر همواره از خواسته های مردم این استان بوده و همچنین گامی مهم در جهت آمادگی هر چه بیشتر زیر ساختهای توسعه ای لرستان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها