گستردگی میزان آزار و اذیت جنسی کودکان در انگلستان و ولز امروز با انتشار آمار جدیدی مبنی بر اینکه روزانه 53 کودک قربانی جرایم جنسی می‌شوند آشکار شد. سن قربانیان از یک تا 15 سال متفاوت بوده است.
کد خبر: ۲۳۰۲۷۹

به گزارش خبرگزاری فارس، قربانیان از نوزاد تا خردسالان و نوجوانان متفاوت بوده و جرایم نیز از تجاوز تا حملات جنسی جدی متفاوت هستند. اما این آمار تنها جزیی از کل جرایم جنسی ارتکابی درباره کودکان است چرا که یک سوم کودکان قربانی هیچگاه موضوعات حادث شده را برای کسی عنوان نمی‌کنند.

جامعه ملی جلوگیری از بی رحمی علیه کودکان این آمار را در همکاری با 43 مرکز پلیس در انگلستان و ولز و بر اساس قانون آزادی اطلاعات جمع آوری کرده است. بر اساس این آمار سال گذشته 20 هزار و 758 کودک قربانی جرایم جنسی قرار گرفته و این جرایم به پلیس گزارش شده است که شامل تجاوز، انواع رفتارهای جنسی و رابطه با محارم بوده است.

تعداد جرایم ارتکابی علیه دختران 6 برابر پسران بوده است. تقریبا در یک مورد از هر 4 مورد در 12 ماه گذشته قربانیانی که جرایم را به پلیس گزارش داده اند 10 یا زیر 10 سال سن داشته اند و 859 خردسال زیر 4 سال نیز قربانی جرایم جنسی قرار گرفته اند. 163 قربانی نوزادانی یک یا دو ساله بوده اند و 7 هزار و 622 قربانی ( بیش از یک سوم قربانیان) بین 13 تا 15 سال سن داشته‌اند.مجرمین نیز شامل افراد غریبه، والدین و یا سایر اقوام و خویشاوندان بوده‌اند.

به گزارش گاردین وزارت کشور بریتانیا به جمع آوری این آمارها نپرداخته و تنها پلیس این آمار را به صورت شخصی نگهداری می‌کند. این جامعه همچنین از وزارت کشور درخواست کرده که به صورت سالانه آمار تعداد جرایم جنسی علیه کودکان وسن قربانیان را بررسی و منتشر کند.

فیلیپ نویس مدیر این بناد خیریه در این مورد به گاردین گفت: "آمار تکان دهنده است. حتی کودکان 1 ساله هم در خطر هستند. این واقعه وحشتناکی است اما تنها بخشی از یک سناریوی عظیم است. اینگونه که تحقیقات ما نشان می دهد کودکان بسیار زیادتری قربانی این‌گونه جرایم می شوند که هیچ‌گاه آنها را گزارش نمی‌کنند."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها