یک هواپیمای جاسوسی اسرائیل سرنگون شد

همزمان با ادامه حملات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان مقاومت فلسطین موفق شدند علاوه بر سرنگون کردن یک فروند هواپیمای جاسوسی اسرائیل، سه نظامی این رژیم را به هلاکت برسانند.
کد خبر: ۲۲۷۹۱۷

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره و پایگاه خبری فلسطینی"سما"، نظامیان رژیم اشغالگر قدس صبح امروز جنایت جدیدی در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه مرتکب شدند.

به گفته منابع پزشکی فلسطینی، قایقها و ناوچه های جنگی رژیم صهیونیستی به طور عمدی شماری از شهروندان فلسطینی در خیابان النخیل در غرب شهر دیرالبلح را هدف گلوله های خود قرار دادند که شمار زیادی از مردم بیگناه شهید و زخمی شدند.

از سوی دیگر، گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم اسرائیل را در دیرالبح سرنگون کرده و سه نظامی اسرائیلی را با گلوله خمپاره در بیت لاهیا در شمال نوار غزه به هلاکت رسانده است.

این در حالی است که رژیم اسرائیل مدعی شده است کشته شدن این سه نظامی و زخمی شدن 28 نفر دیگر از جمله فرمانده یک گردان بر اثر شلیک اشتباه گلوله تانک از شمال نوار غزه رخ داده است.

در حملات توپخانه ای اسرائیل به منطقه السوق در اردوگاه البریج، چهار شهروند فلسطینی شهید و 16 نفر دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری فرانسه نیز از درگیریهای بسیار شدیدی برای اولین بار در شهر غزه میان نظامیان صهیونیست و رزمندگان فلسطینی خبر داده است.

جنگنده های ارتش رژیم اسرائیل شب گذشته نیز مجتمع السرایا را به شدت بمباران کردند که بر اثر آن چندین فلسطینی دیگر از جمله یک زن باردار به همراه چهار کودکش به شهادت رسیدند.

توپخانه ارتش اسرائیل صبح امروز مناطق متعددی از نوار غزه را گلوله باران کرد.

گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از انهدام یک نفر بر اسرائیلی در شرق کوی التفاح در غزه خبر داد.

الجزیره همچنین گزارش داد جنگنده های اسرائیلی بازار مرکزی در اردوگاه البریج را بمباران و25 منزل را ویران کردند که در این بمباران تعداد زیادی از مردم بیگناه از جمله چند زن و کودک شهید شدند.

به گزارش خبرنگار الجزیره از مرزهای غزه، رزمندگان فلسطینی با روحیه بالا و آمادگی خوبی به مقابله با متجاوزان صهیونیست می پردازند.

گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی، شهادت دو تن از نیروهای خود را پس از مشارکت در نصب کمینی برای نظامیان صهیونیست اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، رزمندگان فلسطینی با تلاش یک گروه از تفنگداران دریایی رژیم صهیونیستی برای پیاده شدن در سواحل غزه مقابله می کنند.

این در حالی است که ایهود اولمرت نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخواست سارکوزی رئیس جمهوری فرانسه برای توقف تجاوزات به غزه را رد کرد.

ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در دیدار با سارکوزی بر ضرورت توقف فوری و بدون قید و شرط حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکید کرد.

آمار شهدای فلسطینی در یازدهمین روز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 573 نفر و تعداد مجروحان به بیش از 2700 نفر رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها