پلیس کره جنوبی اعلام کرد

ارسال بسته حاوی پودر سفید به سفارت امریکا

پلیس کره جنوبی روز پنجشنبه اعلام کرد اخیرا پاکتی حاوی پودری سفید به سفارت آمریکا در سئول ارسال شده است و آزمایش بر روی آن ، آغاز شده است.
کد خبر: ۲۲۵۲۶۷

هجده سفارت دیگر آمریکا و بیش از 40 دفتر فرمانداری در داخل این کشور نیز طی ماه جاری میلادی بسته های حاوی پودر سفید دریافت کرده اند. آزمایش های اولیه نشان می دهد این ماده بی ضرر است با این حال ارسال این بسته موجب هشدارهای شدید امنیتی شده است.

سازمان ملی پلیس کره جنوبی اعلام کرده است این بسته که آدرس فرستنده آن محلی در ایالت تگزاس آمریکا است ، چهارشنبه صبح به سفارت آمریکا در سئول تحویل داده شده است و پس از دریافت گزارش مشاهده پودر سفید در آن آزمایش ها در این باره اغاز شده است.

مرکز پیشگیری و مهار بیماریهای کره جنوبی اعلام کرد بیشتر ازمایشها از بی ضرر بودن این ماده حکایت دارد با این حال جزییات این ازمایشها پس از بررسیهای بیشتر منتشر خواهد شد. سفارت آمریکا در سئول دومین سفارت آمریکا در آسیا به شمار می رود که چنین بسته ای دریافت می کند پیش از این نیز مسئولان سفارت آمریکا در توکیو نیز اعلام کرده اند چنین بسته ای دریافت کرده اند.

پلیس فدرال «آمریکا» (اف بی ای) اعلام کرده است که همه این بسته های پستی مشابه هستند و روی همه آنها ، آدرس محلی در تگزاس نوشته شده است.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد در سال 2001 نامه های حاوی ویروس سیاه زخم موجب مرگ پنج نفر و موج اضطراب و نگرانی در آمریکا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها