جنتی در کنگره شهدای صنعت نفت:

عزت و قدرت ما متعلق به شهدا است

دبیر شورای نگهبان در کنگره بزرگداشت یک هزار شهید صنعت نفت گفت: نظام جمهوری اسلامی در گرو خون شهدا است و عزت و قدرت ما متعلق به شهدا است.
کد خبر: ۲۲۴۶۹۹

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ، آیت الله احمد جنتی با اشاره به اینکه اگر خون شهدا نبود دشمنان انتقام می گرفتند،اظهارداشت: امروز تمام سرافرازی های کشور حتی مبارزات مردم لبنان که مقاومت رزمندگانش فولاد را خجل کرده است مرهون خون شهدا است.
 
دبیر شورای نگهبان گفت: پیش از این وزارتخانه‌ها در گذشته دست کسانی بود که به بزرگداشت شهدا توجه نداشتند اما احمدی نژاد خودش ازپیروان خون شهدا است و دولت ویارانش نیز از این طیف هستند.

جنتی تاکید کرد: یک راه تجلیل از شهدا این است که نگذاریم دشمن نفوذ کند و راه‌های نفوذ دشمن را باید بشناسیم و مروز دشمنان ممکن است از ناحیه بدحجابی، ثروت اندوزی و تفرقه افکنی نفوذ کنند و یا بین شیعه وسنی با تقویت طیف وهابیت اختلاف بیندازند. 

وی افزود: دشمنان می خواهند با عدالت اسلامی بجنگند، غافل ازاینکه جنگ با خدا پیروزی ندارد ومملکت ما را، راه امام حسین (ع) وخون شهدا نگه داشته و خواهد داشت.

نوذری: شهید تندگویان وزیر جاودانه نفت ایران است

براساس این گزارش غلامحسن نوذری وزیر نفت نیز در این مراسم گفت: شهید تندگویان شاخص شهدای صنعت نفت است و وزیر همیشگی و جاودانه وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.    

نوذری با ادای احترام به شهدای نفت به ویژه شهد تند گویان گفت: برجسته ترین دوران صد ساله صنعت نفت ایران دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی رژیم بعث است که کارکنان صنعت نفت با تمام توان مقاومت کردند و نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسد.

وزیر نفت گفت: کارکنان صنعت نفت درآستانه پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره ) رهبرفقید انقلاب اسلامی شیرهای نفت را بستند و با این حرکت غرب و بویژه آمریکا ازادامه حیات رژیم پهلوی مایوس شد.

نوذری تاکید کرد: جزیره "خارک " سمبل مقاومت صنعت نفت است که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد.

وی اضافه کرد: جای جای تاسیسات وپالایشگاه‌های صنعت نفت برای کارکنان این صنعت خط مقدم بود زیرا دشمن بیشترین تلاش خود را معطوف به ضربه زدن به این صنعت کرده بود.

وزیر نفت تصریح کرد: امروز نیز کارکنان صنعت نفت به نوعی در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند و تنها معادلات به هم خورده و جنگ فیزیکی تبدیل به نرم افزاری شده است. 

کنگره بزرگداشت یک هزار شهید صنعت نفت همزمان با سالروز بازگشت پیکرمطهر شهید تندگویان وزیر نفت دولت رجایی به کشور برگزارشد و محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری ، آیت جنتی دبیر شورای نگهبان ، مشاور رییس جمهور در امور ایثارگران و تنی چند از اعضای هیئت دولت ، نمایندگان مجلس ، فرماندهان ارتش و سپاه شرکت داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها