گروه رسانه: تلویزیون فردا در میان فیلم‌هایی که به آنتن پخش خواهد سپرد؛ فیلم دنیای وارونه ساخته شهریار بحرانی را هم در نظر گرفته است. این فیلم ــ که قرار است فردا ساعت 40/15 از شبکه یک پخش شود ــ داستان رئیس یک موسسه تولید مواد دفع آفات نباتی را روایت می‌کند که از مهندس مسوول آزمایش موسسه‌اش می‌خواهد مواد غیراستاندارد را تایید کند، اما مهندس قبول نمی‌کند و با همدستی مسوول فنی هواپیماهای سمپاشی به جای مواد سمی آب وارد مخزن هواپیما می‌کنند. آنها بعد از مــدتــی مـتــوجـه مـی‌شـونـد گـاز مـواد غیراستاندارد باعث شده که آنها نتوانند دروغ بگویند و در برخورد با همه از جمله رئیس، راستگو می‌شوند.
کد خبر: ۲۱۶۵۸۲

در این فیلم محمد کاسبی، حسین یاری، مهتاب نصیرپور، محمود پاک‌نیت، ابراهیم آبادی و فرج‌الله سلحشور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه 2 سیما نیز ساعت 50/17 فردا فیلم پرواز یک رویا را پخش خواهد کرد. این فیلم را فرهاد علیزاده آهی کارگردانی کرده که داستان زن جوانی به نام الهه است که یک پسر 5 ساله دارد و در خانه‌ای قدیمی همراه مادربزرگ مریض احوالش زندگی می‌کند. اطرافیان، همسایه‌ها و زن‌های غریبه معتقدند الهه دارای انرژی و نیرویی است که دعایش در حق دیگران مستجاب می‌شود، از همین‌رو بسیاری به او توجه می‌کنند، اما با وجود این مساله، رضا پسر کوچک الهه از بیماری قلبی رنج می‌برد و با اکسیژن و ماسک در شرایط سختی زندگی می‌‌کند.

سـتـاره اسـکـنـدری، بـهـرام ابـراهیمی، فرشته سرابندی، دانیال نوروش و ساقی زینتی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در شبکه 3 سیما نیز فیلم مهمانخانه‌ای در برف ساعت 10 صبح فردا پخش می‌شود. فیلم داستان زوج جوانی به نام سامان و آهو را بازگو می‌کند که برای مراسم ازدواج خود عازم کشور ترکیه هستند، اما در بین راه اتفاقات ناخواسته‌ای برای آنها پیش مـی‌آیـد. حـسین یاری، یکتا ناصر، لاله اسکندری و هادی قمیشی در این اثر به کـارگـردانـی سـعید سلطانی ایفای نقش کرده‌اند.

این شبکه همچنین در برنامه صد فیلم، فیلم دل و دشنه از ساخته‌های مسعود جعفری‌جوزانی را برای پخش در نظر گرفته است. شهرام زرگری، ساغر باصری و محمد متوسلانی بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشته‌اند. داستان فیلم درباره گروهی تبهکار به رهبری مردی به نام ریش قرمز است که برای دست یافتن به اشیای باستانی راهی منطقه‌ای ایلیاتی می‌شوند.

دل و دشنه ساعت 30/22 پخش خواهد شد.

شبکه 4 سیما نیز فیلم سینمایی کین را پخش خواهد کرد.

کین داستان مردی جوان به همین نام است که به تنهایی در مسافرخانه زندگی می‌کند و سرگردان و آشفته در شلوغی شهر دنبال دختر گمشده‌اش می‌گردد.

دیمین لوییس، ابیگیل برسلین و امی رایان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم ساعت 30/20 فردا پخش خواهد شد.در شبکه 5 سیما نیز فیلم سینمایی گشت مرزی ساعت 30/13 روی آنتن مـی‌رود. جـک، مـامور پلیسی است که سال‌‌ها پیش حین عملیاتی علیه یک باند موادمخدر دختر خود را از دست داده و اکنون به گشت مرزی منتقل شده است، اما رفتار غیرمتعارف او باعث اعتراض رئیسش می‌شود.

گـشـت مـرزی مـحـصـول سـال 2007 مکزیک و آمریکاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها