آخرین ورق از سوپرلیگ بسکتبال باشگاه های کشور

برای صنام که به هر تقدیر توانست اصفهانی ها را از حضور در یازدهمین فینال محروم کند ، بازی مقابل ایران نارا اهمیت زیادی دارد.
کد خبر: ۲۰۹۴۲
قبل از بازی دوم مقابل ذوب آهن بهزاد افرادی ، کاپیتان ملی پوش این تیم قول داده بود که جام قهرمانی را امسال به تهران خواهند آورد، اما حالا همه آنها می خواهند جام را به باشگاه خود ببرند؛ چراکه به گفته مصطفی هاشمی همه زحمت یکساله آنها به یکباره به هدر می رود. همین شرایط در اردوگاه ایران نارا حاکم است . اگرچه در بازی مقابل ذوب آهن علیرضا هنردوست و آیدین نیکخواه بهرامی بیشتر از همه صنام را تشویق می کردند و آرزوی رویارویی با آنها را در سر داشتند، اما حالا آنها هم برای پیروزی مقابل این تیم به میدان می روند. برای تیم جوانی که 3سال است بازی کنار یکدیگر را تجربه کرده اند، این دیدار مرگ وزندگی به حساب می آید.
پیکان - ذوب آهن
بازی روحیه
برای ذوب آهن که با سختی خود را به یک قدمی فینال رساند، بازی مقابل پیکان در رده بندی جذابیت همیشگی را ندارد. قهرمان 7ساله امسال ، شکوه خود را از دست رفته می بیند، اما برای پیکان که سال گذشته هم سکوی سوم لیگ را تصاحب کرده بود، شرایط تقریبا مساوی است ، با این تفاوت که آنها خود را قربانی حاشیه لیگ می بینند. سعید فتحی ، مربی پیکان می گوید که این بازی برایشان حساسیتی ندارد و اهمیتش در کسب مقام سومی است . برای همین فقط با اندیشه های دفاعی به میدان می آیند؛ اما سعید ارمغانی ، سرمربی ذوب آهن با محترم شمردن پیکان ، از این بازی این طور یاد می کند: این بازی برای ذوب آهن می تواند با ارزش باشد؛ اما به دلیل شرایط خاصی که در نیمه نهایی مقابل صنام داشتیم ، ازنظر روحی شکست خورده هستیم . من همه سعی ام را برای آماده سازی روحیه بچه ها به کار می گیرم . این دیدار در ساعت 15 و بازی صنام ایران نارا برای ساعت 17 برنامه ریزی شده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها