به منظور ارائه تسهیلات محتوایی و بهره‌مندی فرهیختگان جامعه از جمله نویسندگان، پژوهشگران، هنرمندان و علاقه‌مندان به عرصه ایثار و شهادت، بانک موضوعی فرهنگ ایثار و شهادت راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۰۴۴۵۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت: ایجاد بستر تولید آثار فرهنگی از جمله کتاب‌فیلم، نمایشنامه، پایان‌نامه از اهداف تشکیل این بانک اطلاعاتی است.

دکتر عباس خامه‌یار همچنین در خصوص منابع استخراج موضوعات این بانک گفت: مرکز اسناد ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور، دوستان و بستگان شهدا و ایثارگران، نشست‌های فرهنگی همچون جلسات نقد کتاب‌های حوزه ایثار و شهادت، شب خاطره و شعر و آثار مکتوب منتشر شده در حوزه ایثار و شهادت از جمله منابع استخراج و ثبت موضوعات جدید است.

وی با دعوت از نویسندگان، هنرمندان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به این حوزه برای تکمیل اطلاعات این بانک اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس،‌ پنج‌شنبه چهارم مهر که به نام روز بزرگداشت شهدا نام‌گذاری شده است، بانک اطلاع‌رسانی نوید شاهد به نشانی اینترنتی
www.navideshahed.com آماده دریافت مطالب و آثار علاقه‌مندان است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها