از سوی جهاد دانشگاهی؛

جشنواره ملی «ابوریحان بیرونی» برگزار می‌شود

جشنواره ملی طرح‌های پژوهشی «ابوریحان بیرونی» اسفند‌ سال جاری به همت مرکز افکار‌سنجی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۲۲۲۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی ، این جشنواره به منظور معرفی طرح‌های تحقیقاتی برگزیده در حوزه افکارسنجی و در 5 بخش تحقیقات بازار ، مطالعات سیاسی و رفتار انتخاباتی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی، مطالعات شهری و مطالعات پایه برگزار می‌شود.

در بخش ویژه این جشنواره نیز همه‌ی طرح‌های پژوهشی مرتبط با موضوع نوآوری و شکوفایی معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

این گزارش حاکی است شناساندن روش‌ها و متدهای تحقیقاتی کمی، آشنایی با موضوعات محورهای نظرسنجی و سنجش افکار ، معرفی طرح‌های پژوهشی و پژوهشگران برتر ، کمک به ارتقای شأن و منزلت علمی و اجتماعی پژوهش‌های افکار سنجی و ترغیب و تشویق پژوهشگران از مهمترین اهداف این جشنواره عنوان شده است.

‌علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 15 آذر‌ امسال به دبیرخانه این جشنواره واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فخر زاری، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک 172 طبقه اول ارسال کنند.

متقاضیان شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) به نشانی www.ispa.ir مراجعه و یا با شماره‌تلفن‌های 9 ـ 66971196 تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها