ایسنا: دومین نشست پژوهشی کنگره شعر اجتماعی با عنوان «بررسی رویکردهای اجتماعی شعر در رسانه‌های مکتوب» برگزار می‌شود. این نشست ساعت 18 روز چهارشنبه، 30 مرداد، در فرهنگسرای دانشجو (واقع در پارک شفق) برگزار خواهد شد. هدف از برپایی این نشست، ترغیب شاعران و رسانه‌ها به تولید و نشر شعر اجتماعی که نقش بسزایی در گسترش هنجارهای اجتماعی دارد اعلام شده است.
کد خبر: ۱۹۵۵۳۰

درگذشت رامین سلیمانپور، طراح صحنه و لباس تئاتر

ایسنا:‌ رامین سلیمانپور، طراح صحنه و لباس تئاتر در 39 سالگی درگذشت.

 سلیمانپور چهارشنبه بر اثر عارضه قلبی درگذشت و پیکر او پنجشنبه در شهر رشت، زادگاهش به خاک سپرده شد. سلیمانپور طراحی صحنه و لباس نمایش‌هایی همچون «پالتو» امیر دژاکام، «چمدان» فرهاد آئیش، «پرگار مهر» حسین مسافرآستانه، «گوش کن و ناتمام» آناهیتا اقبال‌نژاد و «چهار حکایت از چندین حکایت رحمان» علیرضا نادری را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده بود.

حفاری غیرمجاز در اطراف پاسارگاد

ایسنا: گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد در چند سال گذشته، حفاری‌های غیرمجاز در پاسارگاد افزایش یافته‌ است.

در این‌باره مدیر اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مرودشت گفت:‌ با وجود این‌که نیروهای حفاظتی هرچند محدود در محل مستقرند، ولی در کل منکر این‌که حفاری‌های غیرمجازی در آنجا انجام می‌شوند، نیستیم.
محسن ضیایی ادامه داد: از نظر حفاظتی مشکل خاصی نداریم، ولی با کمبود نیرو مواجه هستیم بویژه این‌که منطقه بسیار وسیع است و ما فقط 4 نیروی گشتی داریم. این نیروها چند وظیفه را مانند جلوگیری از تجاوز به حریم و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم به عهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها