طی حکمی از سوی روح‌الله احمدزاده

فیاضی رئیس دانشکده خبر خراسان رضوی شد

سید جلال فیاضی به عنوان رئیس مرکز آموزش جامع علمی - کاربردی دانشکده خبر استان خراسان رضوی معرفی شد. به گزارش مهر، طی حکمی از سوی روح الله احمد زاده کرمانی رئیس دانشکده خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، سید جلال فیاضی به عنوان رئیس مرکز آموزش جامع علمی - کاربردی دانشکده خبر خراسان رضوی منصوب گردید.
کد خبر: ۱۸۹۴۰۴

در ادامه این حکم آمده است: با عنایت به حضور موثر اصحاب رسانه در استان خراسان رضوی، ممارست در ارتقاء سطح علمی و حرفه ای نیروی انسانی شاغل در رسانه های منطقه، هماهنگی و تعامل موثر با واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی، برنامه ریزی موثر و پویا در حوزه آموزشی و پژوهشی، فعال نمودن گروه های دانشجویی و انجمن های علمی به منظور توقیت و توسعه ظرفیت های رسانه ای در استان و استان های همجوار، نظارت و کنترل بر اجرای صحیح قوانین آموزشی و دانشجویی، ایجاد و توسعه ارتباط با مراکز علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی در داخل و خارج از استان، بسط و گسترش رشته های تقاضا مدار مرتبط با حوزه رسانه ها در منطقه تحت پوشش از جمله وظایف حضرتعالی خواهد بود.

فیاضی پیش از این به مدت 20 ماه مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) بود.

همچنین در این حکم از زحمات آقای محمد تقی بشارتی فر در طی سرپرستی و راه اندازی مرکز خراسان رضوی، تفدیر و تشکر به عمل آمده است.

 


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها