سید محمد علی حسینی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درخصوص فضاسازی برخی از کشورهای غربی و رسانه های وابسته به آنها درباره مانور دفاعی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: گمانه زنی های یکسویه و برداشت های فرصت طلبانه درخصوص آمادگی های دفاعی نیروهای جمهوری اسلامی ایران نگرشی مغرضانه است که با هدف تبلیغات به نفع رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۸۷۳۸۸

به گزارش واحد مرکزی خبر ، سید محمد علی حسینی ، این رویکردها را غلط و ناعادلانه قلمداد و آنرا تقبیح کرد. وی با اشاره به مانورهای نظامی و تهدیدهای متوالی مقامات و رسانه های رسمی رژیم صهیونیستی که مدتهاست بصورت فشرده و گسترده انجام می شود ، گفت: نادیده انگاشتن رفتارهای خصمانه و تهدیدات مختلف رژیم صهیونیستی از سوی مقامات آمریکایی و برخی از متحدان غربی آن نشانگر چشم پوشی عمدی و فاحش این کشورها در برابر منابع اصلی تهدید و نگرانی ها درخصوص امنیت و ثبات منطقه است.

سید محمد علی حسینی با اشاره به مناسبات روبه رشد و مستحکم جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه و نقش سازنده و مثبت کشورمان در تقویت صلح و ثبات منطقه ای و جهانی تصریح کرد: رزمایش های دفاعی جمهوری اسلامی ایران اقدامی متعارف و عادی به منظور حفظ آمادگی های رزمی و افزایش قابلیت های بازدارندگی برای دفاع از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی و مقابله با هرگونه تهدید احتمالی است .

وی تلاش های شیطنت آمیز و عوام فریبانه کشورهای مداخله جو و ناآرام را برای بر هم زدن فضای دوستانه و مودت آمیز میان جمهوری اسلامی ایران و همسایگان ناکارآمد و بی اثر دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها