فرمانده نیروی هوایی سپاه با تاکید بر اینکه سامانه‌های متعدد موشکی سپاه کاملاً در وضعیت عملیاتی و آرایش دفاعی قرار دارند، گفت: به دشمنان هشدار می‌دهیم دست ما همواره روی ماشه و موشک‌های ما همواره آماده پرتاب خواهد بود.
کد خبر: ۱۸۶۹۶۰

به گزارش روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار حسین سلامی فرمانده نیروی هوایی سپاه در رزمایش پیامبر اعظم 3 با اشاره به پیشرفت‌های موشکی سپاه در سیستم پیشرانه و چابک‌سازی تاکید کرد: این تنها بخش کوچکی از گزینه‌های دفاعی متنوع ماست که امروز در برابر دید جهانیان قرار دارد و عکس‌العمل واقعی ما در برابر تهدیدات دشمنان بسیار سریع‌تر، قاطع‌تر و کوبنده‌‌تر خواهد بود.

وی در تبیین اهداف رزمایش در سطح استراتژیک تصریح کرد: این رزمایش تبلور عزم، اراده و اقتدار ملی نیروهای مسلح پرتوان جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات دشمنان است که در هفته‌های اخیر با ادبیات خشن و تهدید‌آمیز، سیاست خارجی خود علیه ایران را دنبال می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی سپاه پاسداران، افزایش روز افزون کمیت موشک‌ها و ارتقا کیفیت آنها را از جمله تفاوت‌هایی اساسی این رزمایش در مقایسه با رزمایش‌های قبلی عنوان کرد و افزود: متخصصان صنایع موشکی همواره در جهت بهینه‌سازی و افزایش قابلیت‌های رزمی این موشک‌ها تلاش می‌کنند و سیستم‌ها و سامانه‌های موشکی ما کاملا در وضعیت عملیاتی و آرایش دفاعی قرار دارند که ما را قادر می‌سازند که در کمترین زمان ممکن عکس‌العمل دفاعی کوبنده و قاطع از خود نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش مایه افتخار ایرانیان است، یادآور شد: پیام این رزمایش دفاعی، بازدارنده و اقتدارآمیز برای دشمنان ما این است که در محاسبات سیاسی و نظامی خود با دقت بیشتر عمل کنند. ما به دشمنان هشدار می دهیم دست ما همواره روی ماشه و موشک‌های ما همواره آماده پرتاب خواهد بود.

سلامی آزمایش پیشرفت‌های موشکی سپاه و تمرین واکنش سریع و قاطع به تهاجم احتمالی و پرتاب همزمان تعدادی از زیادی از موشک‌ها را اهداف دیگر این رزمایش ذکر کرد.

فرمانده نیروی هوایی سپاه همچنین در پاسخ به عملیات روانی رژیم غاصب صهیونیستی خاطرنشان کرد: ما فراتر از رژیم صهیونیسیتی فکر می‌کنیم و اعتقاد راسخ داریم که در شان ملت شریف ما نیست که خود را با این رژیم صهیونیستی غاصب مقایسه کنیم و مقیاس تهدید و مقابله ما بسیار فراتر از رژیم صهیونیستی خواهد بود.

در این مرحله از رزمایش پیامبر اعظم (ص)از انواع موشک‌های زمین به زمین، میانبرد و دوربرد ازکلاس شهاب‌، فتح‌ و زلزال‌ مورد آزمایش قرار گرفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها