گروه رسانه: «پنهان، اما آشکار» عنوان سریالی است که در شبکه تهران جلوی دوربین رفته است. این سریال به کارگردانی سیدمحسن یوسفی و تهیه‌کنندگی محمدحسین لطیفی و مجید یاسر ساخته خواهد شد.پنهان اما آشکار حکایت اختلاف زوج جوانی است که تلاش می‌‌کنند درگیری‌های تلخ زندگی‌شان را از دیگران پنهان کنند. اما ورود یک زوج جوان دیگر به قصه، فضای جدیدی برای آنان ایجاد می‌کند.جمشید مشایخی، مریم امیرجلالی، بیژن بنفشه‌خواه، روشنک عجمیان، یوسف صیادی، محسن قاضی‌مرادی، خشایار راد، مهشید حبیبی، مهوش وقاری، محمد فیلی، سیدرضا حسینی و مجید یاسر بازیگرانی هستند که در این پروژه تلویزیونی به ایفای نقش می‌پردازند.
کد خبر: ۱۸۶۵۳۵
مجید یاسر که خودش به عنوان یکی از بازیگران اصلی در سریال حضور دارد درخصوص بازیگری خود گفت در ابتدا قرار نبود من بازیگر کار باشم. ما از همان آغاز پیش تولید سراغ چند نفر بازیگر رفتیم اما به دلایلی نتوانستیم با‌ آنان به توافق برسیم و در آخر آقای لطیفی پیشنهاد داد که نقش هوشنگ (یکی از شخصیت‌های اصلی) را من بازی کنم.

در ساخت این سریال احمد یاسر و علیرضا جزینی (نویسندگان)، حسین ملکی‌(مدیرتصویربرداری)، رضا حاج درویش (طراح صحنه و لباس)، علیرضا جوادپور (طراح گریم)، رضا بهارانگیز (تدوین)، بابک نیازی (صدابردار)، مهدیه لطیفی (عکاس) و مجید فلاح‌شجاعی (روابط عمومی) همکاری می‌کنند. تصویربرداری این سریال 13 قسمتی در شهرک غرب دنبال می‌شود و قرار است در اعیاد شعبانیه از شبکه تهران به آنتن پخش سپرده شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها