مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین گفت: تعداد سیم کارت‌های اعتباری همراه اول در استان قزوین از سیم کارت‌های دائمی پیشی گرفت. مهندس پور شاکر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: هم اکنون 213 هزار 349سیم کارت دائمی و 228هزار و 745 سیم کارت اعتباری در استان قزوین واگذار شده است.
کد خبر: ۱۸۶۰۴۸

وی پیرامون سیم کارت‌های توزیع شده توسط این شرکت در سه ماه اول سال جاری، خاطر نشان کرد: با واگذاری 358 خط همراه دائمی و 46 هزار و 172 خط اعتباری در این مدت، ضریب نفوذ تلفن همراه استان با 86/3 در صد افزایش نسبت به پایان سال گذشته به 87/37 درصد رسید.

وی در ادامه به واگذاری بیش از 193 هزار شماره تلفن همراه به مردم استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: 51 روستا در سطح استان تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفته و ضریب نفوذ تلفن همراه در این مناطق از 68/17 به 01/34 درصد رسیده است.

پور شاکر از توسعه 200 هزار شماره‌ای سوئیچ تلفن همراه در سال جاری خبر داد و گفت: 267 ایستگاه تلفن همراه جهت پوشش نقاط مختلف استان، نصب و راه‌اندازی شده است و در حال حاضر 478 کیلومتر از جاده‌های اصلی استان، تحت پوشش تلفن همراه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین در ادامه به بهره‌مندی و اتصال 126 مدرسه به شبکه ملی اینترنت اشاره کرد و افزود: تاکنون 156 دفتر ICT روستائی در سطح استان راه‌اندازی شده و 58 شعبه بانکی در سال جاری به شبکه بانکداری الکترونیکی متصل شده‌اند.

وی با اشاره به واگذاری بروز تلفن ثابت گفت: در سال جاری یکهزار و160 شماره دیگر در مراکز نصب و آماده واگذاری است.

پور شاکر گفت: با نصب و راه‌اندازی 96 کیوسک تلفن همگانی دیگر در استان تعداد این دستگاه‌ها به سه هزارو 614 دستگاه رسید.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها