آیت الله محمود هاشمی شاهرودی رییس قوه قضاییه صبح امروز در جلسه مسوولان عالی قضایی خواستار حفظ وحدت و انسجام مسوولان و دستگاه‌های مختلف کشور شد و گفت: تمام مسئولان و سیاسیون کشور باید مراقب باشند که سخنان و اقدامات آنها موجب اختلاف میان ارگان‌های نظام و بدبین کردن مردم نشود.
کد خبر: ۱۸۴۹۶۶

به گزارش ایسنا ، آیت الله هاشمی شاهرودی افزود: امروز باید تمام مسئولان و مدیران در جهت همدلی حرکت کنند و از اختلاف و تشویش اذهان بپرهیزند و عدالت و تقوا را در کلام و اقدامات خود در نظر بگیرند.

رییس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه عدالتخواهی از اصول اساسی نظام است، گفت: به بهانه عدالتخواهی نباید سوژه به دست دشمنان مردم و نظام داد.

هاشمی شاهرودی تأکید کرد: متأسفانه برخی که خودشان مشکل فساد اقتصادی دارند با فرافکنی مسئولان را متهم می‌کنند تا بدین طریق فساد خودشان را بپوشانند و کسی متوجه آنها نشود.

رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و مدیران قضایی در هفته قوه قضاییه، خواستار توجه به رهنمودهای ارزنده معظم له شد و گفت: دستگاه قضایی باید رهنمودهای ایشان را محور کار خود در سال جاری قرار دهند و تلاش کنند در اجرایی شدن سیاست‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری تسریع شود.

هاشمی شاهرودی ، حمایت مقام معظم رهبری و سیاست‌های جدید قوه قضاییه را موجب افتخار دستگاه قضایی برشمرد و افزود: برای شکرگزاری از این حمایت‌ها باید ضمن سرلوحه قراردادن رهنمودهای معظم له باید تمام توان خود را در خدمت گذاری به مردم بکار گیریم. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها