واحد مرکزی خبر: آیت‌الله سیداحمد خاتمی، خطیب نمازجمعه تهران، نظارت را از جمله حقوق مجلس دانست و گفت: مردم از مجلس نظارت دقیق، سالم و واقع‌بینانه را انتظار دارند و این به معنای گامی بلند در عرصه سالم‌سازی نظام اداری کشور است.
کد خبر: ۱۷۷۴۸۱

تشکیل کمیته‌ای ویژه برای بررسی ترور دیپلمات‌های ایرانی در عراق‌

مهر: سخنگوی سفارت ایران در بغداد از تشکیل کمیته ویژه از سوی دولت عراق برای بررسی ماجرای ترور دیپلمات‌های ایرانی و همکاری ایران با این کمیته خبر داد.

منوچهر تسلیمی گفت: سفارت ایران نیز نقطه نظرات خود را در اختیار این کمیته قرار داده است.

تاکید ایران و قطر بر لزوم صیانت از توافق گروه‌های لبنانی‌

ایسنا: رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر در گفتگویی تلفنی بر لزوم تلاش همه کشورهای اسلامی و گروه‌های لبنانی برای صیانت از توافق‌های حاصل شده در نشست دوحه تاکید کردند. محمود احمدی‌نژاد و شیخ حمدبن خلیفه آل‌ثانی با بیان این که نباید اجازه داد لبنان قربانی سیاست‌های برخی کشورهای غربی شود، اظهار کردند: با همکاری و هماهنگی میان کشورهای اسلامی و گروه‌های لبنانی، دشمنان لبنان از جمله رژیم صهیونیستی و امریکا نمی‌توانند کاری کنند.

مذاکرات ایران و آمریکا برگزار نمی‌شود

ایسنا: مشاور معاون نخست‌وزیر عراق، درباره انجام مذاکرات ایران و آمریکا بر سر عراق گفت: فکر نمی‌کنم این مذاکرات به دلیل اوضاع امنیتی عراق و مشکلات زیادی که در منطقه وجود دارد، در آینده نزدیک برگزار شود.

پایان سفر 2 روزه رئیس‌ قوه قضاییه به کردستان‌

مهر: آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، رئیس قوه قضاییه در پایان سفر 2 روزه خود به استان کردستان درباره دستاوردهای این سفر گفت: با همکاری استانداری و دادگستری‌ بنا شد در بخشی که مربوط به شاخص‌های توسعه و تحقق سیاست‌های اصل 44 است جلساتی برگزار شود.

349 طرح و لایحه از مجلس هفتم باقی ماند

مهر: علی‌اصغر زارعی، رئیس کمیته بررسی طرح و لوایح فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم اعلام کرد که براساس بررسی صورت گرفته 349 طرح و لایحه بررسی نشده از مجلس هفتم باقی مانده است.

زارعی، منتخب مردم تهران در مجلس هشتم افزود: طبق قانون، طرح‌ها و لوایح باقی‌مانده از هر دوره از مجلس مستقیما برای بررسی به مجلس بعدی منتقل نمی‌شود و بر این اساس کمیته بررسی طرح و لوایح فراکسیون اصولگرایان تصمیم گرفته تا با پالایش این طرح‌ها و لوایح، بعضی از آنها را مجددا در مجلس هشتم مطرح کند.

رایزنی برای جلب رضایت خاتمی‌

مهر: محمدرضا عارف، عضو ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان گفت: ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان برای حمایت کامل از حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد و بر همین اساس در حال رایزنی برای جلب رضایت وی برای کاندیداتوری در این انتخابات هستیم.  عارف گفت: اصلاح‌طلبی و حاکمیت خط امامی، هدف نهایی دولت اصلاحات بوده و در برنامه‌های آینده خود برای دستیابی به دولت، اهتمام جدی به این شعارها دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها