مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی فارس گفت: از مهم‌ترین برنامه‌های امسال این اداره، استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌های کودک و شهربازی‌های شیراز است.
کد خبر: ۱۷۷۴۵۱

غلامرضا شفیعی امروز در گفتگو با فارس ، استانداردسازی مصالح ساختمانی، واحدهای تولیدی، بازرسی از واحدهای تولیدی و توزیعی در رعایت استانداردهای لازم و اجرای قانون انگ فلزات مربوط به فلزات گرانبها از جمله طلا را از دیگر برنامه‌های امسال اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان فارس عنوان کرد.

شفیعی افزود: بر اساس قانون انگ فلزات این اداره با همکاری اتحادیه طلافروشان استان فارس ضمن بازرسی از واحدهای طلا و جواهرفروشی، واحدهای فاقد کد و علامت استاندارد را شناسائی و به عنوان کم‌فروشی به تعزیرات ححکومتی معرفی می‌کنند.

این مقام مسئول مشکل عمده آجر تولیدی استان فارس به عنوان یکی از مصالح کاربردی در ساختمان را عدم کیفیت مواد اولیه دانست و گفت: هم اینک در حال بررسی مواد اولیه استفاده شده در تولید آجر در کارگاه‌های سطح فارس هستیم.

شفیعی خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به نتیجه مطلوب، واحدهایی را که تولید آجر استاندارد ندارند و باعث تخریب اراضی و خاک مورد مصرف کشاورزی می‌شوند را به ارگان‌های ذیصلاح معرفی می‌کنیم تا از ادامه فعالیتشان جلوگیری شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها