خط تولید انبوه موتور تندر 90 در شرکت مگاموتور سایپا در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران و وزیر صنایع و معادن افتتاح شد.ظرفیت تولید این خط تولید 300 هزار دستگاه در سال است و می تواند 3 مدل اصلی موتور تندر 90 را در 10 تیپ مختلف تولید کند.
کد خبر: ۱۷۵۸۷۷
به گزارش واحد مرکزی خبر، خط تولید موتور تندر90 شامل تولید موتورهای 16 سوپاپ بنزین سوز در 3 تیپ ، 16 سوپاپ دوگانه سوز در 3 تیپ و 8 سوپاپ بنزین سوز در 4 تیپ است و قابلیت تولید موتور 16 سوپاپ بنزین سوز برای خودرو مگان را نیز دارد.

ویژگی خط تولید تندر 90 استفاده از تجهیزات خطا ناپذیر و جلوگیری از خطاهای اپراتوری و خطاهای انسانی است.

از ویژگی های دیگر خط تولید انبوه تندر 90 می توان به استفاده از دستگاه های روباتیک اتوماتیک در ایستگاه های با فرآیندهای حساس نظیر ایستگاه های سیلزنی و مونتاژ اشاره کرد.

خط تولید انبوه تندر 90 قابلیت ثبت اطلاعات مونتاژی برای هر شماره موتور از قبیل گشتاور اتصالات ، شماره سریال قطعات مهم ، شماره محموله سایر قطعات ، اشکالات احتمالی به وجود آمده در مراحل مونتاژ ، دوباره کاری های انجام شده بر روی موتور و نتایج آزمایش گرم موتور را هم دارد.

در خطوط تولید تندر 90 کارت حافظه بر روی هر یک از قسمت های نگهدارنده (پالت) موتور در روی خط اصلی با قابلیت ثبت برنامه تولید برای محفظه مورد نظر و همچنین ثبت مشخصات کلیدی فرآیند هر ایستگاه ، نصب شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها