گروه حوادث: زنی که پسر 5 روزه‌اش را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، با تایید حکم قتل وی از سوی قضات شعبه 42 دیوان عالی کشور، در یک قدمی مجازات قرار گرفت. به گزارش خبرنگار جام‌جم، 14 شهریورماه سال 85، زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و عنوان کرد یکی از مددجویان مرکز بهزیستی در شمال تهران، پسر 5 روزه‌اش را با چاقوی میوه‌خوری کشته است. با گزارش موضوع، ماموران کلانتری 123 نیاوران با عزیمت به محل حادثه و مشاهده جسد نوزاد 5 روزه که در میان زباله‌ها قرار داده شده بود، با دستگیری مادر این کودک به نام سهیلا، او را برای ادامه تحقیقات به اداره 10 پلیس آگاهی تهران انتقال دادند.
کد خبر: ۱۷۳۸۴۲
زن جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: من پس از فرار از خانه، به بیراهه کشیده شدم و این کودک در پی ارتباط نامشروع به دنیا آمد. باور کنید اگر پسرم زنده می‌ماند، زندگی‌اش تباه می‌شد.

به دنبال اظهارات زن سنگدل، وی پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد و روز دوم مرداد سال گذشته در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیز محمدی محاکمه شد.

علی دلداری، نماینده دادستان در دادگاه‌های کیفری استان تهران برای این زن تقاضای مجازات کرد و سپس مادر سنگدل در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من یک دختر شهرستانی‌ام. پدرم به وضعیت زندگی‌مان توجهی نمی‌کرد تا این که من در 16 سالگی به خاطر علاقه‌ای که به مرد جوانی داشتم، از منزل فرار کردم و زندگی پنهانی‌ام را با وی شروع کردم، اما پس از 4 سال، او در یک سانحه تصادف کشته شد و من تنها شدم و بعد از آن به دنبال ارتباط‌های پنهانی دیگر، فرزندم به دنیا آمد و بناچار او را به قتل رساندم.

به دنبال اظهارات زن سنگدل، وی از سوی قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به مرگ محکوم و پرونده وی به دیوان عالی کشور ارسال شد تا این که روز گذشته حکم صادره از سوی قضات شعبه 42 دیوان عالی کشور تایید و پرونده مادر سنگدل به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد و وی در یک قدمی مجازات مرگ قرار گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها