اطلاعیه غیرواقع‌بینانه جبهه مشارکت

جبهه مشارکت با صدور اطلاعیه‌ای با ادعای این که تمهیداتی برای تشکیل یک مجلس یکدست از سوی مجریان و ناظران اندیشیده شده بود، گفت: با رای آوردن کاندیداهای مستقل و منتقد دولت، بازی از پیش طراحی شده به هم خورد! به گزارش سایت اطلاع‌رسانی جبهه مشارکت (نوروز)، جبهه مشارکت در این اطلاعیه غیرواقع‌بینانه با ارائه آماری که با واقعیت مطابقت چندانی ندارد، ادعا کرد: به گواهی آمار، نه‌تنها در 102 کرسی رقابتی در شهرستان‌ها کاندیداهای جناح حامی دولت نهم در اقلیت قرار گرفته‌اند، بلکه در 160 کرسی مجلس نیز توفیق طراحان نقشه انتخابات کامل نبوده است.
کد خبر: ۱۶۵۳۳۳
 جبهه مشارکت در ادامه بداخلاقی‌های انتخاباتی خود در این اطلاعیه آورده است: به‌رغم تخلف آشکار هیات‌های اجرایی و نظارت در حذف دوسوم ناظران انتخاباتی نامزدهای اصلاح‌طلب و جلوگیری از حضور آنان در فرآیند اخذ و شمارش آرا، گزارش‌های 1200 ناظر باقیمانده از شعب اخذ رای و صندوق‌های شمارش شده، حاکی از آن است که نتایج اعلام شده از سوی ستاد انتخابات، تفاوت آشکاری با واقعیت‌های صندوق‌‌های رای دارد و ترکیب و ترتیب برگزیدگان تهران غیر از نتایج اعلام شده است.

اطلاعیه جبهه مشارکت در حالی منتشر شده است که مطالب مطرح شده در آن با واقعیت مطابقتی ندارد، چرا که مسوولان برگزاری انتخابات و ناظران این دوره، انتخابات هشتم را یکی از سالم‌ترین انتخابات‌ها پس از پیروزی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده‌اند.

همچنین فضای پیش از انتخابات هم به گفته فعالان سیاسی متعلق به هر دو جناح، فضایی رقابتی بود و کاندیداهای مختلف در حوزه‌های سراسر کشور امکان رقابت داشتند؛ اما این مردم بودند که اقبالی به جریان اصلاح‌طلب نشان ندادند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها