مکث

قدردانی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از شبکه تهران‌

جام‌جم: امیررضا واعظی آشتیانی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از شبکه تهران به دلیل پخش مجموعه تلویزیونی «سلطان کوهستان» تقدیر و تشکر کرد. این مجموعه تلویزیونی درخصوص رشته دوچرخه‌سواری بوده و داستان آن راجع به چگونه قهرمان شدن و چگونه قهرمان ماندن و توجه به روح بزرگ ورزشکاری که همانا صمیمیت، دوستی، محبت و داشتن روح تعاون است و هم‌اکنون هر هفته از شبکه 5 تهران پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۶۵۲۱۱

سردار رادان و مرتضی طلایی در ساعت 25

جام‌‌جم: برنامه زنده ساعت 25 رادیو جوان با توجه به در پیش بودن چهارشنبه‌سوری که همه ساله با خسارات سنگین جانی و مالی روبه‌روست با حضور فرماندهان پیشین و کنونی انتظامی تهران روی آنتن می‌رود.

در این برنامه که از ساعت 30/13 تا 30/14 امروز از این شبکه پخش می‌شود سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و دکتر مرتضی طلایی، عضو شورای اسلامی شهر تهران به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. محور اصلی این بحث بهره‌برداری مثبت از انرژی سرشار و افکار اخلاق جوانان است که نمونه هدایت نشده آن در امور مخاطره‌آمیز چهارشنبه‌سوری به چشم می‌خورد. این بحث با کارشناسی دکتر مهاجری ادامه می‌یابد.

شنوندگان این برنامه نیز در زمان پخش می‌توانند نظرات خود را از طریق تلفن‌های 22040000 و 22050952 و نیز پیامک 30000881 با برنامه مطرح کنند.

علیرضا زرین‌دست در شبکه جهانی جام‌جم‌

جام‌جم: علیرضا زرین‌دست که در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر (بهمن 86) به خاطر یک عمر فعالیت در عرصه فیلمبرداری سینما مورد تقدیر قرار گرفت و معروف است با دوربین خود جادو می‌کند در ایام نوروز مهمان برنامه شب‌های روشن شبکه جهانی جام‌جم است.  اجرای برنامه شب‌های روشن با حسین پاکدل و ساعت پخش آن بامداد سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت یک از کانال اروپاست.

نوروز در رادیو معارف‌

جام‌جم: شبکه رادیویی معارف در مدت ایام نوروز متناسب با ماموریت خود ویژه برنامه‌هایی را با موضوعات معارفی تولید و پخش می‌کند.

براین اساس ویژه‌برنامه سال تحویل این شبکه «یا مقلب القلوب» نام دارد که از ساعت 15/8 از گروه فرهنگ و ادب این شبکه روز پنجشنبه پخش می‌شود.«بهار محمدی» هم عنوان جنگ معارفی رادیو معارف است که هر روز از ساعت 30/8 تا 10 صبح پخش می‌شود. بهار دل‌ها نیز ویژه‌برنامه عصرگاهی این شبکه است که هر روز ساعت 17 روی آنتن می‌رود. هر شب ساعت 20 هم دوستداران سخنرانی‌های مذهبی در «به سوی کمال» می‌توانند شنونده صحبت‌های آیت‌الله جوادی‌آملی با موضوع اهمیت محبت اهل بیت در قرآن و سنت باشند. در سیره نبوی هم که 30/19 پخش می‌شود صله رحم و ملاقات بیماران در دین اسلام بررسی می‌شود. «ره توشه» هم عنوان سخنرانی‌های عرفانی و اخلاقی آیت‌‌الله حسن‌زاده آملی است که هر شب ساعت 30/21 پخش می‌شود.

جنگ صبحگاهی برای ایرانیان خارج از کشور

جام‌جم: گروه طرح و تولید حوزه آسیا در شبکه جهانی صدای آشنا، از دوم فروردین هر روز با جنگ صبحگاهی با ایرنیان خارج از کشور همراه خواهد شد.

این برنامه با پرداختن به موضوعات ایران‌شناسی و اکوتوریسم  سعی دارد هر روز با انتخاب یک موضوع اجتماعی، جنبه‌های مختلف آن را از جهات مختلف مورد بررسی و پردازش قرار دهد. گفتگوی تلفنی با چهره‌های موفق ایران در داخل و خارج از کشور که در زمینه‌های مختلف موفق به کسب مقام و رتبه ویژه شده‌اند و گزارش درباره موضوعات جذاب و به‌روز از بخش‌های این برنامه صبحگاهی است. این جنگ صبحگاهی هر روز ساعت 30/9 به وقت تهران برابر با ساعت 6 به وقت گرینویچ از شبکه جهانی صدای آشنا پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها