طرح امداد مسافران نوروزی در خوزستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آغاز طرح مسافران نوروزی در استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۹۸۳
به گزارش خبرگزاری فارس ، احمد اسفند یاری امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه امروز طرح امداد نوروزی در کنار مزار شهدای هویزه آغاز می شود گفت: طرح امداد نجات نیز دیروز در خوزستان شروع به کار کرده که این دو طرح تا 16 فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

وی افزود: طرح امداد نجات نوروزی در قالب 35 پست ثابت و موقت در شبکه های جاده ای استان و همچنین شش اکیپ با امکانات و تجهیزات هیدرولیک به منظور ارائه خدمات به افراد آسیب دیده در تصادفات جاده ای انجام می شود.

اسفندیاری نیز با اشاره به طرح ملی راهنمایی مهمانان نوروزی خاطر نشان کرد: این طرح با حضور 250 امدادگر جوان در قالب 42 پست راهنمایی نوروزی خدماتی را جهت آشنایی با اماکن زیارتی و سیاحتی به مهمانان نوروزی ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه امسال مهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است گفت: سه درمانگاه مجهز جهت ارائه خدمات عمومی در کنار یادمان های شهدای فتح المبین، شلمچه و نیز هویزه راه اندازی شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از افزایش 23 پایگاه موقت در نقاط حادذثه خیز استان خبر داد و افزود: در سال گذشته پایگاه ها پنج عدد بوده که امسال به 12 پایگاه رسیده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها