برخورد پلیس با توزیع کنندگان مواد محترقه

فرمانده نیروی انتظامی درباره تمهیدات اتخاذ شده برای چهارشنبه آخر سال با بیان این که در پی تعطیل کردن چهارشنبه آخر سال نیستیم گفت: شادی کردن اشکالی ندارد، اما خطر‌آفرینی، اوباشگری و مزاحمت برای مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و با توزیع ‌کنندگان مواد محترقه خطرناک برخورد می‌ شود.
کد خبر: ۱۶۲۹۱۸

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم روز چهارشنبه در حاشیه همایش سراسری مدیران راهور در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون مشکل خاصی در این زمینه‌ گزارش نشده است و مطمئنا مردم مانند سال های گذشته حقوق یکدیگر را رعایت خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تمهیدات اتخاذ شده برای سفرهای نوروزی گفت: دولت تمام موانع از جمله سوخت را که برای سفرهای نوروز مشکل ایجاد می‌ کرد، برداشته است، از سوی دیگر توزیع بنزین آزاد هم می‌ تواند این مشکلات را به حداقل برساند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در شهرهای مسافرپذیر امنیت را برقرار خواهیم کرد تا مردم دغدغه‌ ای برای سفرهای نوروزی نداشته باشند گفت: برنامه نیروی انتظامی در شهرهای مسافرفرست، افزایش امنیت و حضور گشت ها و نیز جلوگیری از جا بجایی اثاثیه است.

وی دستگیری دزدان سابقه ‌دار و حرفه ‌ای را با هماهنگی‌ قوه قضاییه یکی از اقدامات نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز برشمرد و افزود:‌ این افراد تا بعد از نوروز در زندان‌ ها باقی می‌ مانند و از طرفی زندان‌ های کشور نیز در ایام نوروز به دزدان سابقه ‌دار مرخصی نمی‌ دهند.

سرتیپ احمدی مقدم در پاسخ به سوالی در خصوص طرح تعویض پلاک گفت: در روزهای باقی مانده سال، امکان تعویض تمامی پلاک ‌های قدیمی و لیزری وجود ندارد، بنابراین طرح تعویض پلاک تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به این که هم اکنون حدود 2 میلیون خودرو پلاک قدیمی روی کاغذ وجود دارد اما در عمل این میزان خودرو وجود ندارد گفت: در زمان ارائه کارت سوخت یک میلیون خودرو برای دریافت کارت مراجعه نکردند و یکی از اهداف شماره گذاری، ارائه آمار دقیق از خودروهای کشور است.

سرتیپ احمدی مقدم افزود: در حال حاضر از هر 30 خودرو در خیابان‌ ها، فقط یک خودرو پلاک قدیمی است.

وی در ادامه در پاسخ سوال خبرنگاری مبنی بر این که مردم از اتوبوس های دارای سیستم جی پی اس به علت توقف بیش از حد در پاسگاهها استقبال نمی کنند گفت: مردم علاقه مند نیستند که از اتوبوس با سرعت بالا استفاده کنند از طرفی خط مشی این است که همه اتوبوس های برون شهری باید به سیستم جی پی اس مجهز شوند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه نمره‌ ای به راهنمایی و رانندگی در سال 86 می ‌دهید گفت: به راهنمائی و رانندگی نمره 18 می دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها