اعلام اولویت های حج تمتع در سال 1387

سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه ای اولویت های حج تمتع سال 1387را اعلام کرد. در اطلاعیه این سازمان آمده است تمامی کسانی که تا 31فروردین 1383در شعب بانک ملی سراسر کشور برای تشرف به حج تمتع ثبت نام کرده اند، واجد تشرف در حج سال آینده هستند. سازمان حج و زیارت در اطلاعیه خود از تمامی کسانی که از سال 1363به بعد برای حج ودیعه گذاری کرده و به هر دلیلی تاکنون مشرف نشده اند، خواست که حتما در کاروان های حج 87نام نویسی کنند.
کد خبر: ۱۶۲۶۲۰

در اطلاعیه سازمان اضافه شده است ، همچنین تمامی کسانی که متولد سال 1305به قبل بوده و تا پایان سال 84 برای عزیمت به حج ودیعه گذاری کرده اند، می توانند همراه با کاروان های حج سال 87مشرف شوند. زائران حج سال 87از دهه سوم آذرماه عزیمت خود به سرزمین وحی را آغاز می کنند.

سال آینده 600 هزار زائر به عمره مفرده اعزام می شوند

سال آینده بالغ بر 600هزار زائر از 5فروردین به مکه معظمه و مدینه منوره اعزام می شوند. مدیر روابط عمومی سازمان حج افزود: افرادی که تا پایان 15مهر سال 1385 برای رفتن به عمره مفرده ثبت نام کرده اند، از دهه اول فروردین سال 87، به کشور عربستان اعزام خواهند شد. مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت کشور ادامه داد: طبق آخرین آمار اعلام شده ، حدود یک میلیون و 100هزار نفر در نوبت اعزام به عمره مفرده هستند.

به گفته نصیری ، افرادی که از فروردین سال آینده برای عمره مفرده ثبت نام می کنند، سال 89به عربستان اعزام می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها