رییس مجلس خبرگان:

انقلاب اسلامی، معجزه خمینی کبیر (ره) است

آیت‌الله "اکبر هاشمی رفسنجانی"، انقلاب اسلامی را معجزه خمینی کبیر دانست و گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی، ملت ایران را بعد از دوره‌ای پر از رخوت وارد میدان مبارزه کردند و پروردگار یکتا نیز ایشان را تایید نمود.
کد خبر: ۱۶۱۵۱۰

 آیت‌الله رفسنجانی روز سه‌شنبه در آیین تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمانهای امام راحل خاطرنشان کرد: تخریب و شکستن رژیم خطرناک و ریشه‌دار استعمار همچون رژیم پهلوی در ایران و بیرون راندن آنان کار آسانی نبود و خداوند متعال رعب و وحشت را در دلشان انداخت.

وی افزود: هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که نظامی بر پایه اهل بیت (ع) و اسلام شکل بگیرد و بتواند نوآوری‌های نوین و دستاوردهای علمی و فرهنگی را در کشور خلق کند.

رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور شخصیت‌های برجسته و موفق علمی و سیاسی در تاریخ زرین معاصر، تصریح کرد: مجموعه آثاری که امام راحل در تاریخ معاصر از خود به یادگار گذاشتند، هنوز روبه رشد است و مشابه آنها دیده نشده‌است.

در ادامه تولیت آستان مقدس حرم حضرت امام خمینی (ره) نیز در سخنانی، مجلس خبرگان رهبری را عصاره فضایل جامعه در نظام اسلامی ایران دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید"حسن خمینی" اظهارداشت: مجلس خبرگان رهبری، الطافی است که امید را در دل‌های دوستان انقلاب زنده و یاس را برای مخالفان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: بالنده بودن مکتب امام (ره) از نقاطی است که به حق مجموعه انقلاب و نظام به آن تکیه دارند.

وی افزود: امام (ره) توانستند، قله‌های موجود در لابه‌لای کتاب‌های فقهی را به عرصه اجتماع برسانند و دانسته‌های خود را به اجرا درآورند.

ایرنا

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها