سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: شانسهای زیادی داشتیم و میتوانستیم برنده شویم. با یک موقعیت یک گل خوردیم و ۱۰ موقعیت را نزدیم. گل آفسایدی هم که داشتیم میگویند ۵ سانتیمتر در آفساید بودند. مصر تیم بسیار بزرگی است و برای این تیم آرزوی موفقیت میکنم، اما عدالت فوتبال با تمام مشکلاتی که ما داشتیم برای ما انجام نشد. قلعهنویی درباره اینکه حق ایران پیروزی مقابل مصر بود اما این اتفاق رخ نداد، گفت: این هم شاید یک آزمایش است که شاید خدا من را دارد آزمایش میکند. من به تیمم اعتقاد دارم. تیمم در فاز هجومی تیم بسیار کاملی است. منتظرم ببینیم تا چه اتفاقاتی رقم میخورد. از تمام هواداران ایران در داخل و خارج از استادیوم تشکر میکنم. بار دیگر اجازه دهید به ملت ایران، کشورم، شهدای ایران و بازیکنانم افتخار کنم. کاری که جوانان تیم ملی ایران انجام دادند باید در تاریخ ثبت شود، چرا که میزبان بدترین رفتارها را با ما داشت. وی گفت: اگر اجازه میدادند ۲ هفته زودتر میآمدیم، تیم سازگارتر میشد یا خواستههای معمولیمان که ۲ شب زودتر قبل از بازیها آمده تا آمادگی داشته باشیم و سپس بمانیم تا ریکاوری کنیم، شاید از لحاظ بدنی مثل این مسابقه بهترین وضعیت را داشتیم. عدالت را از ما گرفتند. خوشحالم همه از بازی با مصر لذت بردند. اگر دقت کرده باشید اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگاه از طرف تیم مصر بودند اما به حدی از بازی ایران لذت بردند که خیلی از آنها ما را تشویق کردند. بازی خیلی خوبی بود.
سرمربی تیم ملی ایران گفت: این ۳ مسابقه چند نکته برای ما داشت. در هر ۳ بازی بهترین بازیکن زمین از تیم ایران بود و برای اولین بار در ادوار جام جهانی در مرحله گروهی نباختیم. تا الان فکر میکردم تیم مظلومی هستیم اما الان متوجه شدیم بدشانس هم هستیم. در مجموع باید به این بازیکنان افتخار کرد. رقیب امروز ما قبل از ورود به تورنمنت با برزیل و نیوزیلند با انگلیس بازی کرد اما ما با تیم جوانان تیخوانا! همه اینها عواملی بود که روی شرایط تکنیکی، تاکتیکی و بدنی ما تاثیر گذاشت اما تیم ملی ایران کاری کرد که الان همه آن را دوست دارند و تمایل دارند در این جام بماند. به دیدارهای سه گروه دیگر امیدواریم و باید دید خدا چه میخواهد. اگر به مرحله بعدی برویم، آمادگی داریم با هر تیمی بازی کنیم.