به گزارش جام جم آنلاین، مسعود نصرتی اضافه کرده است که این تغییر در اجرای تبصره ۱ ماده ۱۱ قانون تاسیس سازمان مدیریت بحران کشور و با عنایت پیشنهاد وزیر کشور، بنا به شرایط اضطراری موجود در حوزه انرژی با مقیاس ملی و همچنین مستند به عملکرد موفق مدیریت مصرف انرژی در سال ۱۴۰۳ با تغییر ساعت کاری و موافقت رئیس جمهور با این پیشنهاد اتخاذ شده است.
در این نامه آمده است: ضروری است شهرداری های تابعه استان از روز دوشنبه ۱۴۰۴/۱۰/۱ با انجام برنامه ریزی های لازم نسبت به بهره گیری حداکثری از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری منطبق با ساعات جدید فعالیت در کشور اقدام و اطلاع رسانی عمومی در رسانه های محلی انجام شود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند