ببینید | «روایت یک تحول؛ صدای تازه تولیدات مشارکتی در رسانه ملی»

در نخستین همایش تحول در تولیدات مشارکتی صداوسیما چه گذشت؟
در نخستین همایش تحول در تولیدات مشارکتی صداوسیما چه گذشت؟
کد خبر: ۱۵۳۱۲۲۰
 فعالان و مدیران شرکت‌های اقتصادی درباره تبلیغ در شبکه‌های استانی چه می‌گویند؟
 
 آیا شبکه‌های استانی رسانه ملی همچنان یک بستر مؤثر برای تبلیغات هدفمند هستند؟
 
روایتی کوتاه از نگاه‌ها، دغدغه‌ها و مسیرهای پیشِ رو در همکاری‌های نوین رسانه و اقتصاد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
از ایران بزرگ می‌هراسن

امیر دریادار شهرام ایرانی در گفت‌وگو با روزنامه «جام‌جم» به مناسبت روز ملی جزایر سه‌گانه مطرح کرد

از ایران بزرگ می‌هراسن

نیازمندی ها