8 طرح فولادی در مناطق محروم احداث می شود

مهر: سرپرست وزارت صنایع و معادن از تامین اعتبار طرح فولاد بافت از محل حساب ذخیره ارزی خبر داد و گفت : با عنایت دولت ، منابع مالی 8 طرح فولادی در مناطق محروم که یکی از آنها در بافت قرار گرفته ، از محل حساب ذخیره ارزی تامین می شود.
کد خبر: ۱۵۰۷۰۷

علی اکبر محرابیان در مراسم کلنگ زنی طرح فولاد بافت کرمان ، یکی از شعارهای محوری و اصلی دولت نهم را عدالت گستری عنوان و تصریح کرد: عدالت گستری ابعاد مختلفی دارد؛ اما آنچه از عدالت نمود یافته و امکان تحقق دارد، برخورداری از امکانات و تسهیلات به صورت مساوی و براساس میزان نیازها و محدودیت ها در سراسر کشور است.
سرپرست وزارت صنایع و معادن افزود: استان کرمان استان ضعیفی نیست ، بلکه دارای منابع غنی انسانی ، معدنی و طبیعی فراوانی است . وی با انتقاد از نگاه غیرعادلانه و غیرمنصفانه به مناطق مختلف کشور طی سالیان گذشته گفت: اصل شعار و عمل دولت بر مبنای عدالت گستری است.
به گفته وی ، قرار بود طرح فولاد بافت کرمان براساس مصوبات از محل منابع فاینانس تامین مالی شود؛ اما به دلیل وجود این طرح در منطقه محروم و طولانی بودن پروسه دریافت وام که حداقل یکی دو سال به طول می انجامد، راهکار دیگری برای تامین منابع مالی در نظر گرفته شد.
سرپرست وزارت صنایع و معادن افزود: با عنایت دولت قرار شد منابع مالی 8 طرح فولادی مناطق محروم ، از محل حساب ذخیره ارزی تامین شود. محرابیان گفت: از 8 طرح مذکور 5 طرح به بانک مرکزی ارسال شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها