مهم‌ترین خدمات شرکت پست بین‌المللی چیست؟

کد خبر: ۱۴۷۶۷۳۵

شرکت‌های پست بین‌المللی خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند که تنها یکی از آن‌ها بیمه مرسولات ارسالی به خارج و مشاوره رایگان است. لازم است بدانید که پست سریع بین‌المللی، از روش‌های مطمئن برای ارسال مرسوله‌ها به سراسر جهان است.

اما آیا می‌دانید مهم‌ترین خدمات شرکت پست بین‌المللی چیست؟ آیا می‌دانید دریافت این خدمات چه مزایایی برای فرستنده و گیرنده مرسوله دارد؟ آیا می‌دانید کدام شرکت بهترین بیمه مرسولات ارسالی به خارج را ارائه می‌کند؟

مهم‌ترین خدمات شرکت پست بین‌المللی

شرکت‌های پست بین‌المللی که به‌صورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند، خدمات گسترده‌ای ارائه می‌کنند. همین خدمات وجه تمایز این شرکت‌ها بوده و بنابراین فرستنده و گیرنده باید مطابق با نیاز خود و پس از بررسی سطح و نوع خدمات، برای عقد قرارداد اقدام کنند.

بیمه مرسولات ارسالی به خارج

یکی از مهم‌ترین موارد در حمل و نقل ایمن و محافظت‌‌شده کالاهای ارزشمند فرستنده و گیرنده در پست بین‌الملل، بیمه است. بیمه‌نامه مطابق با ارزش کالاها تعیین شده و درنتیجه هر کالایی مطابق با ارزش روز خود بیمه خواهد شد. در این شرایط، مرسوله خارجی در مقابل حوادث بیمه شده و در صورت آسیب و خرابی، شرکت بیمه موظف به پرداخت خسارت خواهد بود.

مشاوره رایگان

فرایند پست بین‌المللی آن‌چنان نیز ساده نیست و روال اداری خاص خود را دارد. مشاوره تخصصی رایگان، با هدف ساده‌سازی فرایندهای پیچیده پست بین‌الملل و راهنمایی به فرستنده و گیرنده برای انتخاب امن‌ترین، سریع‌ترین و اقتصادی‌ترین روش حمل مرسوله پستی انجام می‌شود. بنابراین لازم است شرکت پست بین‌المللی‌ای را انتخاب کنید که قبل از عقد قرارداد، مشاوره رایگان را به افراد ارائه کند تا بتوانند بهترین خدمات را انتخاب کنند. درنتیجه، مهم‌ترین خدمات شرکت پست بین‌المللی مشاوره رایگان خواهد بود.

ارسال سریع بسته‌ها

یکی دیگر از مهم‌ترین خدمات شرکت پست بین‌المللی، ارسال سریع بسته‌هاست. آنچه باعث تمایز شرکت‌های پست بین‌المللی می‌شود، سال‌ها تجربه و فعالیت تخصصی در این حوزه است که به ارسال سریع و بدون دردسر بسته‌ها منجر می‌شود.

مهم‌ترین خدمات شرکت پست بین‌المللی چیست؟

خدمات حمل و نقل هوایی و پست بین‌الملل

دسترسی به شرکت‌های حمل‌ و نقل هوایی مانند شرکت‌های هواپیمایی می‌تواند روند ارسال مرسوله را سریع‌تر کند. از طرفی، همکاری شرکت پست بین‌المللی با شرکت‌های حمل هوایی هزینه‌ها را نیز کاهش خواهد داد؛ چون این شرکت‌ها با قرارداد طولانی‌مدتی که دارند، می‌توانند چندین مرسوله را با یک محموله ارسال کنند.

خدمات حمل مرسوله سنگین

تصور همه افراد درباره مرسوله پستی، ارسال بسته‌های کوچک شامل مدارک و اسناد است. اما لازم است بدانید که یکی از مهم‌ترین خدمات شرکت پست بین‌المللی، خدمات حمل مرسوله‌های سنگین است. بنابراین اگر قصد ارسال بسته‌های سنگین را دارید، لازم است با شرکت حملی قرارداد همکاری ببندید که خدمات حمل مرسوله سنگین را نیز ارائه می‌کند.

خدمات ترخیص کالاها

بسیاری از افرادی که برای ارسال مرسوله به خارج اقدام می‌کنند، با روند کار آشنا نیستند. در این شرایط ممکن است گیرنده اطلاعات کافی برای ترخیص بسته‌ها نداشته باشد. بنابراین، بسته برای مدت طولانی‌تری در گمرک مانده و حتی هزینه‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. در زمان انتخاب شرکت پست بین‌المللی باید به دنبال مجموعه‌ای باشید که خدمات ترخیص کالاها را نیز ارائه می‌کند.

خدمات انبارداری

در بسیاری از موارد، مرسوله باید برای مدتی کوتاه در انبار گمرک نگهداری شود تا گیرنده یا نماینده رسمی او برای ترخیص اقدام کند. در این شرایط اگر با شرکت پست بین‌المللی‌ای همکاری شود که خدمات انبارداری را نیز ارائه می‌کند، دیگر نگران مراحل اداری و طولانی‌شدن روند انبارداری و حتی افزایش ناگهانی هزینه‌ها نخواهید بود؛ چون با طولانی‌‌شدن مراحل، ممکن است هزینه انبارداری به‌صورت صعودی افزایش پیدا کند.

خدمات بسته‌بندی مرسوله پست بین‌الملل

شرکت پست بین‌المللی است. بسیاری از شرکت‌های خدمات پست بین‌الملل، برای بسته‌بندی کالاها اقدام می‌کنند. اما موضوع اینجاست که آیا این بسته‌بندی‌ها مطابق استانداردهای بین‌المللی هست یا خیر؟

با توجه به اینکه پست مرسوله خارجی نیازمند بسته‌بندی استاندارد است، بنابراین باید شرکتی را انتخاب کنید که این خدمت را ارائه می‌کند.

پیگیری لحظه‌ای مرسوله پست بین‌الملل

یکی از مهم‌ترین خدمات شرکت پست بین‌المللی، باید پیگیری لحظه‌ای مرسوله پستی به خارج باشد. البته لازم است بدانید که بسیاری از شرکت‌های پست بین‌المللی ایران این خدمت را ارائه نمی‌دهند. اما پیگیری مرسوله برای فرستنده و گیرنده حیاتی است؛ چون مایل‌اند برای دریافت بسته برنامه‌ریزی کنند تا متحمل هزینه‌های انبارداری نشوند. بنابراین لازم است با شرکتی قرارداد همکاری ببندید که این خدمت را نیز ارائه می‌کند.

مهم‌ترین خدمات شرکت پست بین‌المللی چیست؟

مهم‌ترین خدمات شرکت پست بین‌‌الملل و انتخاب بهترین شرکت

همان‌طور که در این مطلب مطالعه کردید، شرکت‌های پست بین‌المللی خدمات مختلفی ارائه می‌کنند، اما شاید تمامی این شرکت‌ها امکانات و زیرساخت‌های لازم برای ارائه تمامی خدماتی که بررسی شد، نداشته باشند. در بررسی‌های انجام‌شده، مشخص شد که شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس تمامی خدماتی را که بررسی شدند ارائه می‌کند. شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس کامل‌ترین خدمات را ارائه کرده و به امکانات و زیرساخت‌های ویژه‌ای برای ارسال بسته به خارج از کشور دسترسی دارد. ما برای تحویل به دنیا آمده‌ایم و خدماتی ازجمله بسته‌بندی، بیمه مرسوله پستی، ترخیص، تشریفات گمرکی و حتی پست بین‌الملل کالای سنگین را در سریع‌ترین، دقیق‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین حالت ممکن به شما ارائه می‌دهد. بنابراین اگر بسته‌ای ارزشمند دارید و زمان برای شما مهم است، فرصت را از دست نداده و از اسپیدکس استعلام قیمت بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها