رازگشایی از ۲ قتل در استان فارس

جنایت دختر ۱۱ساله در مزون خانگی

مادر و سه دخترش قربانی یک مشت طلا

 زوج جنایتکار در لارستان برای سرقت طلاهای زن همسایه، او و سه فرزند دخترش را به طرز هولناکی به قتل رساندند. عاملان جنایت یک ساعت بعد از قتل و در حالی که پسر این خانواده را گروگان گرفته بودند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۴۷۶۲۶۱
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه یکشنبه ۱۵ مهر ماه ماموران پلیس شهرستان لارستان استان فارس هنگام گشتزنی در حاشیه شهر به خودروی پژو پارس که با سرعت بالایی در حال حرکت بود، مشکوک شدند و به راننده که زن جوانی بود دستور ایست دادند اما او با افزایش سرعتش سعی کرد از محل فرار کند.ماموران در جریان تعقیب و گریز و شلیک تیر هوایی، سرانجام خودرو را متوقف کرده و راننده آن مدعی شد که متوجه اخطارهای پلیس نشده بود. رفتار عجیب این زن شک ماموران را بیشتر کرد و به بازرسی خودرو پرداختند که متوجه سر و صدایی از صندوق عقب شدند. با باز کردن در صندوق عقب با پسر بچه‌ای ۱۳ ساله‌ روبه‌رو شدند که دست و پایش بسته شده بود. 
پسر نوجوان وحشت زده و بریده بریده راز قتل اعضای خانواده‌اش را فاش کرد و گفت: این زن و شوهرش، امشب خانواده ما را به خانه‌شان دعوت کردند. همراه مادرم و سه خواهرم به خانه آنها رفتیم. ناگهان رفتارشان تغییر کرد و با چاقو ما را تهدید کردند که سر و صدا نکنیم. بعد طناب آوردند و دست و پا و دهان ما را بستند. آنها برای سرقت طلاهای مادرم این نقشه را کشیده ‌بودند. مادرم التماس کرد طلاها را بردارند و کاری با ما نداشته باشند اما این زوج با چاقو به جان مادرم افتادند و او را کشتند‌. بعد سراغ سه خواهرم رفتند و آنها را هم به طرز هولناکی به قتل رساندند. منتظر بودم تا مرا هم بکشند اما این زن مرا در صندوق عقب خودرو انداخت و از خانه بیرون آمد اما شوهرش در خانه ماند. 
سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این‌باره گفت: پس از این اظهارات، زن جوان بازداشت و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی خانه مورد نظر در یکی از محلات لارستان شدند. هنگامی وارد خانه شدند با اجساد غرق در خون زن ۴۱ ساله و سه دختر شش‌، هفت و ۱۴ ساله رو‌به‌رو شدند. مرد جوان هم پیش از این‌که موفق به فرار از آنجا شود، دستگیر شد‌. او در تحقیقات اولیه سرقت طلاهای زن همسایه را انگیزه قتل اعلام کرد اما تحقیقات در این باره ادامه دارد.
وی افزود: همچنین در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه وینچستر با مهمات مربوطه و ۲ قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو کشف و متهمان انگیزه خود از این اقدام را سرقت طلاجات مقتول (مادر ۴۱ ساله) اعلام کردند. متهمان در کمتر از یک ساعت بعد از جنایت دستگیر شدند و با دستور قضایی در بازداشت به سر می‌برند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها