اعتراف یک سارق به 16 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر گفت: با تلاش مأموران پلیس سارقي که اقدام به سرقت اموال داخل خودرو ، کابل برق و ابزار آلات صنعتي از منازل نيمه ساز مي کرد با 2 ميليارد ريال اموال سرقتي دستگير شد.
کد خبر: ۱۴۷۵۶۲۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ سرهنگ هادي کيان مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پليس بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت اموال داخل خودرو با شيوه و شگردهايي مشابه در محلات مختلف اين شهرستان، بررسي موضوع برای شناسايي و دستگيري عامل این سرقت ها در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

وي افزود: سرانجام با انجام اقدامات دقیق و هوشمندانه پليس و با سرنخ هاي بدست آمده، سارق که يکي از افراد سابقه دار شهرستان بود شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائی در عملياتي هماهنگ در مخفيگاهش دستگير شد .

اين مقام انتظامي در ادامه اظهارداشت: در بازرسي از مخفيگاه متهم علاوه بر کشف اموال سرقت شده از خودرو هاي شهروندان، مقادیر زيادي اموال مسروقه ديگر شامل کابل برق و ابزار آلات صنعتي به ارزش تقريبي 2 ميليارد ريال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات تکميلي پليس به  16 فقره سرقت در اين شهرستان اعتراف که پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین*/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها