رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد؛

استقبال استان‌های مختلف از برگزاری گردهمایی ۱۰۰ تور اپراتور جهان در نصف جهان

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در صورت رفع شرایط حساس فعلی، در حاشیه برگزاری رویداد ۱۰۰ تور اپراتور جهان در اصفهان چند استان به عنوان مقاصد گردشگری این رویداد انتخاب می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۷۶۳۱۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ امیر کشانی، رئیس اتاق اصفهان در نشست هم‌اندیشی«گردهمایی ۱۰۰ تور اپراتور جهان در نصف جهان» اظهار کرد: باتوجه‌به شرایط کشور در تنگناهای سیاسی، اتاق اصفهان از اکنون خود را آماده مدیریت بحران کرده است.
وی افزود: در صورت عدم تغییر در شرایط موجود تا هفته آینده این رویداد با تأخیر بعد از نمایشگاه گردشگری تهران برگزار می‌شود.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: برخی از استان‌های کشور اعلام آمادگی کرده‌اند که میزبانی ۱۰۰ تور اپراتور را در حاشیه این رویداد در اصفهان داشته باشند که در این راستا از اکنون باید برنامه لازم برای یک تور گردشگری در چند استان پیش‌بینی شود.
 
مژگان ایزدی، عضو هیئت نمایندگان و رئیس کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع‌دستی اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اینکه مصوبات جلسات قبل با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه وضعیت کشور در شرایط خاصی قرار دارد، لذا تا زمانی که عامل تهدیدکننده جدی نباشد زمان برگزاری این رویداد به قوت خود در آبان باقی خواهند ماند.
وی افزود: البته پیش‌بینی لازم برای مدیریت بحران در مواقع حساس شده است؛ اما باتوجه‌به استقبال تور اپراتورهای جهان از این رویداد، تمام تمهیدات برای حضور آنها در این رویداد بین‌المللی اندیشیده شده است.
عضو هیئت نمایندگان و رئیس کمیسیون گردشگری، فرش و صنایع‌دستی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: یکی از اهداف مهم گردهمایی ۱۰۰ تور اپراتور اصفهان جذب حداکثری کشورهایی است که تاکنون اشتراکی با اصفهان نداشته‌اند که به واسطه این رویداد بتوان اصفهان را به‌عنوان مقصد گردشگری جدید مطرح کرد.
وی تأکید کرد: همچنان مذاکره با ترکیش ایرلاین در حال انجام است که بتوان مدعوین را با ارزان‌ترین و بهترین کیفیت سفر هوایی به طور مستقیم به اصفهان آورد.
 
مسعود نیک‌آیین، مدیرکل تشریفات استانداری اصفهان نیز بیان داشت: باوجوداینکه مردم زندگی عادی خود را دارند؛ اما به نظر می‌رسد فضای مجازی بیشتر از شرایط واقعی ایجاد ناامنی می‌کند که در این راستا باید شفاف‌سازی لازم برای تأمین امنیت اندیشیده شود.
وی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود باتوجه‌به اینکه این رویداد یکی از اتفاقات مهم بین‌المللی در سطح کشور است چندین راهکار دیگر نیز در نظر گرفته شود که در صورتی این رویداد به هر دلیل در تاریخ مذکور برگزار نشد، بتوان آن را به تاریخ دیگری موکول کرد.
در این نشست تغییر در زمان برگزاری این رویداد باتوجه‌به شرایط خاص کشور، تغییر پوسترهای این رویداد به‌عنوان «نصف جهان»، معرفی رسمی انجمن آژانس‌ها به اتاق، الگوبرداری از رویداد به اتاق، الگوبرداری از رویداد ICD، تهیه اتوبوس‌های گردشگری، دعوت از رسانه‌های داخلی و خارجی به‌عنوان دستور جلسه مطرح و موضوعات مورد بررسی قرار گرفت.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین*/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها