در گزارش سی‌ان‌ان اعلام شد:

خسارات شدید حمله ایران به مرکز اسرائیل

شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان در گزارشی درباره عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به خسارات شدید در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی اذعان کرد.
کد خبر: ۱۴۷۵۳۲۰

خسارات شدید حمله ایران به مرکز اسرائیل

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ازفارس،در شرایطی که طبق گفته سازمان ملل دو سوم کل ساختمان‌ها در نوار غزه طی حملات یک ساله اسرائیل آسیب دیده‌اند، سی‌ان‌ان به سراغ خسارات رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق ۲ رفت.

همزمان با ادامه حمایت غربی‌ها از ماشین ترور اسرائیل در منطقه، مقامات اسرائیلی به شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان گفتند که در حمله موشکی ایران «به خانه‌ها در مرکز اسرائیل» آسیب زده است.

این مانور سی‌ان‌ان در شرایطی صورت گرفته که چند روز قبل، مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل اعلام کرد که در جنگ غزه، در مجموع ۱۶۳هزارو۷۷۸ ساختمان معادل ۶۶درصد ساختمان‌های این نوار در محاصره خسارت دیده‌اند.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک، اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.
 
سید عباس عراقچی وزیر خارجه ایران درباره عملیات وعده صادق ۲ گفت که دیشب فقط اهداف نظامی و امنیتی این رژیم مورد حمله قرار گرفتند و هیچ وقت حمله به مناطق مسکونی انجام نشد، بر عکس اسرائیلی‌ها که کارشان زدن مناطق مسکونی و کشتار مردم بی دفاع است، ما اصلا وارد این حوزه‌ها نشدیم و فقط حوزه‌های نظامی را زدیم.

شهرداری هود هشارون رژیم صهیونیستی، اما مدعی شد به حدود ۱۰۰خانه در این شهر اشغالی آسیب وارد شده، اما کسی زخمی نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها