عمل به توصیه رهبری برای روایت مقاومت در جنگ شناختی (۷) 

وظیفه ماست که به میدان بیاییم

عمل به توصیه رهبری برای روایت مقاومت در جنگ شناختی (۴)

امت واحده اسلامی عزادار شهید قدس شریف 

داریوش یاری، کارگردان و فیلمنامه‌نویس در واکنش به شهادت دبیرکل حزب‌ا... لبنان در گفت‌وگو با جام‌جم با تاکید بر این‌که تنها به‌عنوان یک انسان مشاهده‌گر نسبت به فجایع غزه و اسرائیل غاصب اظهار نظر می‌کند عنوان کرد: من نه تحلیلگر سیاسی هستم و نه فرماندهی نظامی، اما به‌عنوان یک انسان می‌بینم رژیم غاصبی به نام اسرائیل وجود دارد که لشکرکشی کرده و قصدش تنها تصرف یک منطقه هم نیست و می‌دانیم که سودای بیشتری هم در سر دارد.
کد خبر: ۱۴۷۴۸۶۹

وی تصریح کرد: در برابر این استعمارگران افراد هوشمند و بالغی با روحیه انقلابی وجود دارند که تلاش می‌کنند در برابر اشغالگری صهیونیست ایستادگی نمایند. اسرائیل برای این‌که بتواند با وجود چنین نیروهای مخالف شجاع و قدرتمندی به راهش ادامه دهد، مجبور است دوستانی پیدا کند که این کار را کرده و در هر اقدامی که در نظر دارد دست همکاری با شیطان بزرگ آمریکا می‌دهد. از سوی دیگر تلاش می‌کند قشر تاثیرگذار جوامعی را که روح استکبارستیز دارند تحت تاثیر قرار دهد، ازجمله جوانان ایران. همه تلاش اسرائیل نفوذ به ایران است و هدف بعدی سربازگیری از بین ما به‌واسطه رسانه‌های فارسی‌زبان است که ایرانیانی را اجیر کرده و آنها را به‌عنوان سربازی در این جدال تمدنی، در برابر هموطنان، همشهری‌ها و هم‌زبانان خودشان قرار داده است. به نظر من زمانی که به شهادت شخصیت برجسته‌ای مانند سیدحسن نصرا... می‌پردازیم ابتدا باید این کلیت را در نظر بگیریم.

کارگردان فیلم سینمایی «شور عاشقی» اضافه کرد: زمانی که اسرائیل روح اعراب را شکست داده بود، افرادی پیدا شدند که غرور درهم‌شکسته اعراب را جان دوباره‌ای بخشیدند و ایران نیز که با اشغالگری همیشه در ستیز بوده و خودش تجربه یک انقلاب بزرگ را هم پشت سر گذاشته، در کنار این افراد مبارز ایستاده است. برای همین امروز شهادت سیدحسن نصرا... برای ما اهمیت زیادی دارد. به این دلیل که او در برابر جریانی استکباری ایستاده بود.

به گفته یاری، شهید سید حسن نصرالله تکلیفی برعهده داشت و آن تکلیف را به‌خوبی انجام داد و پروردگار عالم به‌دلیل این حسن‌نیت و وظیفه‌شناسی، بهترین عاقبت را به وی اعطا کرد که همان شهادت است. این سینماگر گفت: خداوند همان قصه‌ای که در کربلا برای امام‌حسین(ع) رقم زد در دوران معاصر نیز برای انسان‌های آزاده رقم می‌زند. همه فکر می‌کردند امام‌حسین(ع) در کربلا تمام شده است، اما دیدیم که چنین نشد و حسین(ع) جاودان و جهانی شد. این خواست حق‌تعالی برای انسان‌هایی است که تکلیف خود را می‌شناسند و به آن عمل می‌کنند. نصرت الهی همیشه با شهید نصرا... و یاران آینده نصرا... بوده و خواهد بود، چراکه وعده خداوند صادق است. 

یاری تاکید کرد: بعد از این شهید نصرا... شبیه پرچم واحدی برای امت اسلام خواهد شد و انسان‌های بیشتری را از خواب غفلت بیدار می‌کند. امت واحده اسلامی عزاداری شیخ حسن نصرا... را به‌زودی در مسجد قدس برگزار خواهد کرد. مگر عزای حسین‌بن‌علی(ع) در همان جایی برگزار نشد که واقعه کربلا رخ داده بود؟ ما عزاداری باشکوهی برای شهید حاج‌قاسم سلیمانی، شهید نصرا...، شهید الموسوی و همه شهدای راه آزادی در قدس شریف برگزار خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها