پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت آیت‌الله محفوظی

مسعود پزشکیان در پیامی درگذشت آیت‌الله شیخ عباس محفوظی را محضر رهبری معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان و به ویژه بیت شریف این عالم وارسته تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۴۷۲۶۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود پزشکیان در پیام تسلیت رحلت عالم پارسا حضرت آيت‏الله حاج شیخ عباس محفوظی تصریح کرد: اين فقیه بزرگوار که از همراهان و پیشگامان نهضت امام خمینی (ره) بود، در کنار تبیین و ترويج معارف ديني و تدريس آموزه‌هاي مكتب ائمة اطهار علیهم‏‌السلام و تربیت شاگردان، با انجام فعالیت‏‌های مختلف اجتماعی و خیرخواهانه از جمله تأسیس چندین مرکز علمی و دانشگاهی، آثار ماندگاری از خود به جا گذاشت که توشه‌‏ای ارزشمند برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحيم                                                        
 
من المومنين رجال صدقوا ما عاهدوالله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظرو ما بدلوا تبديلا
 
رحلت عالم پارسا حضرت آيت‏الله حاج شیخ عباس محفوظی، موجب تأثر و اندوه اینجانب شد.
 
اين فقیه بزرگوار که از همراهان و پیشگامان نهضت امام خمینی (ره) بود، در کنار تبیین و ترويج معارف ديني و تدريس آموزه‌هاي مكتب ائمة اطهار علیهم‏‌السلام و تربیت شاگردان، با انجام فعالیت‌‏های مختلف اجتماعی و خیرخواهانه از جمله تأسیس چندین مرکز علمی و دانشگاهی، آثار ماندگاری از خود به جا گذاشت که توشه‌‏ای ارزشمند برای آخرت ایشان خواهد بود.
 
این ثلمه بزرگ را محضر رهبری معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، ارادتمندان و به‌ویژه بیت شریف این عالم وارسته تسلیت می‌گویم و از درگاه ربوبی برای ایشان علو درجات و حشر با اولیاء الهی را طلب می‏‌کنم.
 
مسعود پزشکیان                      
 
رئیس جمهوری اسلامی ایران
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها