سخنگوی جنبش انصارالله:

یمن به تصمیم خود در حمایت از غزه پایبند است

سخنگوی جنبش انصارالله در واکنش به حمله ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به «تعز» این دست حملات را نشانگر ناامیدی ائتلاف متجاوز در نتیجه شکست آنان در حمایت از کشتیرانی صهیونیست‌ها در دریای سرخ دانست.
کد خبر: ۱۴۷۲۱۶۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حمله خونین ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به «تعز» بیانیه‌ای را صادر کرد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در این بیانیه تاکید کرد: جنایت وحشیانه متجاوزان آمریکایی- انگلیسی طی ۲ حمله هوایی به اطراف یک مدرسه دخترانه در منطقه الجند واقع در تعز را محکوم می‌کنیم.

عبدالسلام ادامه داد: حمله به غیرنظامیان و تأسیسات آموزشی تشدید تنشی خطرناک است که نشانگر ناامیدی آمریکا و انگلیس در نتیجه شکست آن‌ها در حمایت از دریانوردی «اسرائیل» در دریای سرخ است.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: یمن به تصمیم خود در حمایت از غزه پایبند است و ذره‌ای از این تصمیم اصولی و اخلاقی خود پا پس نخواهد کشید.

گفتنی است کمی پیش‌تر در نتیجه ۲ حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به استان «تعز» یمن، ۲ دانش‌آموز دختر به شهادت رسیدند و ۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها