حزب‌ الله لبنان پهپاد متخاصم صهیونیستی را فراری داد

حزب‌ الله لبنان از مقابله با پهپاد متخاصم صهیونیستی در آسمان منطقه «بقاع» و فراری‌دادن این پهپاد خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۱۶۷۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از النشره، حزب‌ الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات‌های جدید خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌ الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، یگان پدافند هوایی مقاومت اسلامی در ساعت ۴:۴۰ بعد از ظهر روز شنبه هفتم سپتامبر ۲۰۲۴ به وسیله یک فروند موشک زمین به هوا با یک پهپاد صهیونیستی از نوع هیرون در آسمان منطقه البقاع مقابله کرد و این پهپاد را از تحقق اهدافش بازداشت. در نتیجه این اقدام پهپاد مذکور ناچار به ترک آسمان لبنان شد.

در بیانیه دیگر حزب‌ الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۲۳ بعد از ظهر روز شنبه هفتم سپتامبر ۲۰۲۴ موضع المرج را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و این موضع را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در روز جاری ۶ عملیات را علیه رژیم صهیونیستی به انجام رسانده بود. بنابراین شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۸ عملیات می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها