معمای قتل مرد میانسال در خانه فساد

پرونده قتل مردی که دختر ایرانی را در اختیار مردان افغان قرار می‌داد، به‌دلیل شناسایی‌نشدن قاتلش برای پرداخت دیه از بیت‌المال به دادگاه ارسال شد.
کد خبر: ۱۴۷۱۰۸۰
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده از سال۱۴۰۲ و با گزارش حمله خونین به مرد ۴۷‌ساله در خانه‌اش در جنوب تهران آغاز شد. تیم پلیسی بعد از حضور در خانه این مرد او را با کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل کرده و به تحقیق از همسایه‌ها پرداخت. یکی از آنها گفت: حوالی غروب در خانه بودم که صدای کمک‌خواهی مرد همسایه به‌نام مهران را شنیدم. سریع خودم را به خانه‌اش رساندم. گلویش زخمی بود و خونریزی شدیدی داشت. دو مرد و یک زن هم در خانه‌اش بودند که قصد ترک آنجا را داشتند. خواستم مانع فرار آنها شوم که مهران گفت اجازه بده بروند. تحقیقات از همسایه‌ها ادامه داشت که از بیمارستان خبر رسید مهران به‌خاطر شدت خونریزی جان باخته است. پرونده با قتل مهران وارد مرحله تازه‌ای شد و کارآگاهان برای رازگشایی از جنایت، تحقیقات را روی زن جوان و دو مردی که در خانه مقتول حضور داشتند متمرکز کردند.  یکی از همسایه‌ها در تحقیقات ادعا کرد زن جوان به نام شادی را می‌شناسد. این زن هرازگاهی به خانه مهران رفت‌وآمد داشت. سرانجام شادی شناسایی و دستگیر شد که در تحقیقات گفت: با مهران آشنا بودم و هرازگاهی به دیدنش می‌رفتم. روز حادثه به خانه‌اش رفته بودم که دو مرد جوان به مقابل در آمده و درخواست آب کردند. مهران برایشان آب آورد که وارد خانه شده و با مهران درگیر شدند. یکی از آنها، مهران را با ضربه‌های چاقو مجروح کرد و بعد دو نفری فرار کردند. نمی‌دانم انگیزه‌شان از این کار چه بود.
ماموران که متوجه تناقض‌گویی زن ۲۷ ساله شده بودند به تحقیقات از او ادامه دادند تا این‌که لب به اعتراف گشود و گفت: مهران قوادی می‌کرد و خانه‌اش را به خانه فساد تبدیل کرده بود. او مرا برای ارتباط جنسی در اختیار مردان افغان قرار می‌داد. دو مرد جوان پیش از این هم به خانه مهران آمده و با من ارتباط داشتند. آن روز با مهران هماهنگ کرده و به خانه آمدند. من با پسر ۲۰ساله داخل اتاق رفتم که ناگهان صدای فریاد مهران را شنیدم. وقتی بیرون آمدیم او با پسر ۲۵ساله درگیر و با ضربه‌های چاقوی او مجروح شده بود. سه نفری آنجا را ترک کردیم ودیگر از دوپسر افغان خبرنداشتم. آنها با مهران در ارتباط بودند و اجازه نمی‌داد شماره مشتری‌ها را داشته باشم.
با تکمیل تحقیقات دردادسرا وباتوجه به شناسایی‌نشدن متهم به قتل وهمدستش،فرزندان مقتول درخواست دیه از بیت‌المال را مطرح کردند. 
پرونده برای رسیدگی به این درخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا قضات درباره آن تصمیم‌گیری کنند.
newsQrCode
برچسب ها: معما قتل خانه فساد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها