رسانه‌های عبری اعلام کردند؛

فرمانده صهیونیستی در عملیات الخلیل مجروح شد

برخی منابع صهیونیستی با انتشار تصویری از سرلشکر گال ریچ، فرمانده گردان الخلیل مدعی شدند وی پس از مجروحیت از ناحیه دست در جریان عملیات امشب گوش عتصیون با حضور در محل حادثه به ارزیابی آخرین وضعیت امنیتی از محل عملیات پرداخته است.
کد خبر: ۱۴۷۱۰۰۵

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ازمهر،برخی منابع صهیونیستی با انتشار تصویری از سرلشکر گال ریچ، فرمانده گردان الخلیل مدعی شدند وی پس از مجروحیت از ناحیه دست در جریان عملیات امشب گوش عتصیون با حضور در محل حادثه به ارزیابی آخرین وضعیت امنیتی از محل عملیات پرداخته است.

رسانه‌های عبری اذعان کردند که در جریان عملیات استشهادی در شهرک اشغالی «گوش عتصیون» فرمانده ارشد نظامی این منطقه و یک سرباز صهیونیست دیگر زخمی شدند.

به گزارش روسیا الیوم، رادیو ارتش عبری اذعان کرد در عملیات استشهادی شامگاه جمعه در شهرک اشغالی «گوش عتصیون» در شمال الخلیل یک فرمانده ارشد نظامی این منطقه و یک سرباز صهیونیست دیگر زخمی شدند.

طبق این گزارش، «گال ریچ» فرمانده تیپ گوش عتصیون با درجه سرهنگی و یک سرباز صهیونیستی در جریان عملیات استشهادی دو جوان فلسطینی در این شهرک اشغالی واقع در کرانه باختری مجروح شده‌اند.

 در جریان عملیات استشهادی در دو شهرک اشغالی، دو جوان فلسطینی دو عملیات شهادت طلبانه جداگانه در دو شهرک اشغالی انجام دادند که در جریان عملیات نخست، یک مبارز فلسطینی در شهرک اشغالی «کارمی تزور» در شمال الخلیل مبارزان فلسطینی با زیر گرفتن صهیونیست‌ها به ادعای منابع عبری، دست کم دو شهرک نشین را مجروح کرد و در عملیات استشهادی دوم در شهرک اشغالی گوش عتصیون در جنوب بیت لحم، مبارز دیگر فلسطینی یک خوردو بمب گذاری شده را منفجر کرد که در پی آن به ادعای منابع عبری دست کم ۴ صهیونیست زخمی شدند.

در پی این دو عملیات استشهادی استان الخلیل در کرانه باختری به شدت فضای امنیتی به خود گرفته است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها