بانوان تاثیرگذار استان هرمزگان تجلیل شدند

صدیقه باوقار زعیمی مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه صدای هرمزگان در دومین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در حوزه رسانه برگزیده شد.
صدیقه باوقار زعیمی مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه صدای هرمزگان در دومین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در حوزه رسانه برگزیده شد.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۵۴

هرمزگان-جام جم انلاین-صدیقه باوقار زعیمی مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه صدای هرمزگان در دومین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در حوزه رسانه برگزیده شد.

برگزیدگان گروه های مختلف رسانه،فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، علمی و آموزشی در آیین اختتامیه کنگره استانی بانوان تاثیرگذار با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و محدثه درویشی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان تجلیل شدند.

استاندار هرمزگان در این مراسم با اشاره به اینکه زنان جایگاه ویژه ای در جامعه دارند گفت: زن در نقش های مختلف و مهم مادر، خواهر، همسر و دختر، هویت انسانی را در جامعه ایجاد می‌کند.

مهدی دوستی با اشاره به جایگاه ویژه زنان در استان هرمزگان تصریح کرد: باور داریم مادران با سواد، تربیت نسل مؤثر و مفید برای کشور برعهده دارند امروز هم بانوانی که در این جلسه حضور دارند به درستی درد و دغدغه مردم را فهمیده‌اند و در حوزه های مهم و خاص تأثیرات بیشمار داشته‌اند که قابل تقدیر است.

گفتنی است؛ انتخاب بانوان تاثیرگذار به صورت کشوری انجام شده و صدیقه باوقار زعیمی در استان هرمزگان بعنوان بانوی تاثیرگذار در حوزه رسانه معرفی و از وی تجلیل بعمل آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها