ارتقای درجه هشت شهرداری در هرمزگان

با موافقت وزیرکشور، هشت شهرداری در هرمزگان ارتقای درجه یافتند.
با موافقت وزیرکشور، هشت شهرداری در هرمزگان ارتقای درجه یافتند.
کد خبر: ۱۴۶۹۰۴۷

هرمزگان-جام جم انلاین-با موافقت وزیرکشور، هشت شهرداری در هرمزگان ارتقای درجه یافتند.

 استاندار هرمزگان گفت: براساس ابلاغیه وزیر کشور درجه شهرداری بستک به درجه هفت، شهرداری‌های پل و تازیان پایین به درجه پنج و شهرداری‌های سردشت، بالاشهر، گروک، شهردالی و لمزان نیز به درجه ۴ ارتقا یافته اند.


مهدی دوستی با بیان اینکه در یک دوره چهار ساله شهرداری‌ها می‌توانند ارتقای درجه داشته باشند، اما این مهم چندین دوره به تعویق افتاده بود که با تکمیل مستندات و تأیید استانداری این اتفاق مهم رخداد افزود: پیش از این شهرداری بندرلنگه نیز بعد از سالیان به درجه هشت ارتقا یافته است.

وی گفت: در اعلام اخیر وزارت کشور ۳۳ شهرداری در کشور ارتقای درجه یافته‌اند که سهم هرمزگان ۳۰ درصد این شمار بوده است.


استاندار هرمزگان افزود: با اشاره اینکه این گام مهم نتیجه تلاش در مسیر توسعه شهری است افزود: ارتقای درجه علاوه بر افزایش دستمزد نیرو‌ها، موجب افزایش اعتباربودجه‌های عمرانی، اختصاص تجهیزات و ماشین آلات شهرداری‌ها نیز می‌شود.


وی گفت: براساس ابلاغیه وزیر کشور درجه شهرداری بستک به درجه ۷، شهرداری‌های پل و تازیان پایین به درجه ۵ ارتقا یافته اند و شهرداری‌های سردشت، بالاشهر، گروک، شهردالی و لمزان نیز به درجه ۴ رسیدند.


این ارتقای درجه بر اساس تبصره ۳ ماده یک آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران، مصوب یکم تیرماه ۱۳۷۰ و مبتنی بر شاخص‌های درآمد مستمر و خالص شهرداری، جمعیّت و موقعیت شهر از لحاظ تقسیمات کشوری انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها