قدردانی از سه مدیر ملی دستگاه قضایی گلستان

با حضور معاون اول قوه قضاییه از مدیران برتر ملی قوه قضاییه سراسر کشور در تهران قدردانی شد .
با حضور معاون اول قوه قضاییه از مدیران برتر ملی قوه قضاییه سراسر کشور در تهران قدردانی شد .
کد خبر: ۱۴۶۸۴۱۳
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در مراسم امروز از استان گلستان سه مدیر به عنوان مدیر برتر ملی تجلیل شدند .
احمد جعفری معاون قضایی رئیس کل و رئیس توسعه حل اختلاف استان گلستان ، حسن ثناگو  معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان گلستان و حسین زارعی مدیر کل پزشکی قانونی استان ، مدیران گلستانی هستند که به جمع مدیران برتر ملی قوه قضاییه راه یافتند و در مراسم امروز از خدمات آنان تجلیل و تقدیرنامه رئیس قوه قضاییه را دریافت کردند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اجرای برنامه های تحولی ، بهبود و تسریع فرایندهای خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی به مراجعان مهم ترین ویژگی های انتخاب مدیران برتر ملی در قوه قضاییه است .
 حیدر آسیابی افزود: علاوه بر این ، توسعه فرهنگ صلح و سازش، استفاده از مشارکت های مردمی در حل و فصل اختلافات و دعاوی از دیگر معیارهای ارزیابی و انتخاب معاون توسعه حل اختلاف استان به عنوان مدیر برتر استانی قوه قضاییه است .
حیدر آسیابی افزود: در بخش انضباط مالی ، فراهم کردن بستر برای امکانات رفاهی کارکنان و پیگیری بهسازی و توسعه فضای اداری استان نیز از جمله علل انتخاب  معاون مالی، پشتیبانی و امور عمرانی دادگستری کل استان به عنوان مدیر برتر استانی است.
وی ادامه داد: تسریع فرآیندهای پاسخگویی به مردم در بخش پزشکی قانونی و توسعه زیرساخت های خدمات دهی در این بخش ، نیز علت انتخاب مدیر کل پزشکی قانونی استان گلستان به عنوان مدیر برتر استانی قوه قضاییه است.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مهمترین عامل ایجاد تحول، مدیران تحول گرا هستند و تلاش ما معرفی و قدردانی از مدیران و کارکنانی است که با تعهد و مجاهدت در راه تحقق سند تحول قضایی ،  بستر ارائه خدمات قضایی بهتر به مردم را فراهم می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها