در نشست با متقاضیان نهضت ملی مسکن شهر جدید چاه مبارک مطرح شد؛

تمدید قرارداد ۶ماهه متقاضیان برای گرفتن پروانه ساخت و شروع کار

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر خبر داد؛

احداث رصدخانه نجوم و اردوگاه دانش آموزی

"تل اشکی": زمین برای ساخت رصد خانه نجوم و اردوگاه دانش آموزی شهر جدید عالیشهر، در اختیار اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۴۶۸۳۴۲

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، جهانبخش تل اشکی در جلسه با رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اظهارکرد: به دلیل عدم وجود اردوگاه دانش آموزی و رصد خانه نجوم در شهر جدید عالیشهر برای ارتقاء دانش و مهارت دانش آموزان و سپری کردن اوقات فراغت آن ها تصمیمات جدیدی باید اتخاذ کرد.
 
وی با توجه به درخواست اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر مبنی بر واگذاری اراضی شرکت عمران برای ساخت رصد خانه و اردوگاه، افزود: پس از بررسی و مشاوره در خصوص مکان های پیشنهادی، مقرر می شود در کوتاه ترین زمان موقعیت هایی برای احداث اردوگاه و رصد خانه معین شود.
 
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اظهارداشت: این اراضی از اراضی ملکی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر مشخص شده و روال قانونی آن برای واگذاری به اداره آموزش و پرورش توسط شرکت عمران عالیشهر می بایست انجام شود. 
 
تل اشکی افزود: شرکت عمران شهر جدید عالیشهر آمادگی خود را برای کمک به احداث این دو پروژه برای پیشرفت و توسعه شهر، اعلام می کند.
 
وی در خصوص احداث هنرستان کشاورزی در این شهر جدید همراه با دو پروژه نامبرده، گفت: این آمادگی را داریم که هنرستان کشاورزی نیز همراه این اردوگاه در شهر جدید عالیشهر توسط اداره آموزش و پرورش راه اندازی گردد وبا انجام این پروژه به توسعه دانش روز کشاورزی کمک کنیم.
 
احداث رصدخانه نجوم و اردوگاه دانش آموزی
 
احداث رصدخانه نجوم و اردوگاه دانش آموزی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها