دستگیری مجلس از دولت
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد 

دستگیری مجلس از دولت

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین:

لزوم تعامل دوطرفه مجلس و دولت

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعامل بین مجلس و دولت به طور قطع باید دو طرفه باشد، گفت: تلاش مجلس بر این است که قوه مجریه شاکله خود را زودتر بشناسد و فعالیتش را آغاز کند.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعامل بین مجلس و دولت به طور قطع باید دو طرفه باشد، گفت: تلاش مجلس بر این است که قوه مجریه شاکله خود را زودتر بشناسد و فعالیتش را آغاز کند.
کد خبر: ۱۴۶۸۲۷۳

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلیل میرمحمدی میبدی با اشاره به اهمیت تعامل و همراهی بین دولت و مجلس عنوان کرد: هرچه تعامل و همراهی بین مجلس و دولت بیشتر باشد، زمینه برای رسیدن به اهداف و رفع مشکلات کشور زودتر فراهم خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تعامل بین مجلس و دولت به طور قطع باید دو طرفه باشد، توضیح داد: حتما تلاش مجلس بر این است که کابینه زودتر تشکیل شود و فعالیتش را آغاز کند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این در حالی است که به جرات می‌توان گفت تاکنون در بحث انتخاب وزرا تعامل و رای‌زنی با مجلس صورت نگرفته است و ما خبر دقیقی از گزینه‌های آقای رئیس جمهور نداریم.

میرمحمدی میبدی ادامه داد: امیدواریم آقای پزشکیان که سال‌ها سابقه فعالیت به عنوان نماینده مجلس نیز در کارنامه خود دارد افرادی را معرفی کند که از شاخص‌های لازم برخوردار باشند تا به این شکل نمایندگان با طیب خاطر و فراغ بال به گزینه‌های مطرح شده از سوی ایشان رای بدهند.

به گفته وی به این شکل قوه مجریه شاکله خود را زودتر خواهد شناخت و فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

 عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در خصوص ویژگی و معیار‌های ضروری برای افرادی که وزیر و میدان‌دار اقتصاد، فرهنگ، سازندگی و تولید خواهند شد، فرمودند؛ کسی را باید میدان‌دار کرد که امین، صادق، متدیّن و از بن دندان معتقد به جمهوری اسلامی باشد.

 میرمحمدی میبدی ادامه داد: علاوه بر این رهبر معظم انقلاب بر ضرورت هر چه زودتر تشکیل شدن کابینه و شروع امور اجرایی کشور نیز تاکید فرموده اند.

وی با یادآوری این نکته که موفقیت رئیس جمهور موفقیت همه نظام است، عنوان کرد‌: امیدواریم گزینه‌های در نظر گرفته شده از سوی رئیس جمهوری از شاخص‌های لازم برخوردار باشند، زیرا مجلس به شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب به آن‌ها اشاره فرموده‌اند توجه ویژه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها