توقیف ۲ هزار و ۷۳۹ خودروی فعال قاچاق سوخت در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۷۳۹ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق کالا و سوخت در استان شناسایی و توقیف شده است.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۷۳۹ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق کالا و سوخت در استان شناسایی و توقیف شده است.
کد خبر: ۱۴۶۷۷۲۷

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۷۳۹ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق کالا و سوخت در استان شناسایی و توقیف شده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: در این مدت به منظور مقابله با پدیده قاچاق و برخورد با خودرو‌های فعال در قاچاق کالا و سوخت و فاقد پلاک در استان، اقداماتی همچون نظارت و کنترل بر رفت و آمد خودرو‌های فعال در قاچاق کالا و سوخت، انسداد راه‌های انحرافی اطراف ایستگاه‌های بازرسی، تهیه شناسنامه اطلاعاتی برای شناسایی مالکان و شناسایی محل نگهداری خودرو‌ها صورت گرفته است.

وی گفت: ایجاد ایست و بازرسی‌های موقت در مسیر‌های آلوده به رفت و آمد خودرو‌های فعال در قاچاق کالا و سوخت و اجرای منظم و مستمر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، سوخت و احشام در قالب طرح امنیت محله محور از دیگر اقدامات بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مقابله با قاچاق در همه نقاط استان، گفت: مقابله و مبارزه با پدیده شوم قاچاق خط قرمز پلیس است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها