بزرگترین کترینگ میرداماد با امکان پخت 5000 غذای نذری در روز

کد خبر: ۱۴۶۷۵۱۷

بزرگترین کترینگ میرداماد با امکان پخت 5000 غذای نذری در روز

اجرای آیین‌های مذهبی بخشی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ‌ غنی مردم ایران است که طی آن، هموطنان عزیز بر اساس باورهای دینی خود اقدام به پخش نذورات مختلف می‌کنند. برخلاف گذشته که اکثر بانیان شخصا برای پخت غذاهای نذری‌شان اقدام می‌کردند در یک دهه اخیر به دلیل افزایش جمعیت و کمبود فضا برای پخت غذاهای نذری در واحدهای آپارتمانی میل به برون سپاری طبخ این نوع نذورات به کترینگ‌ها و رستوران‌های مختلف بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته‌است.

همین بالا رفتن تقاضا باعث شده تا اکثر کترینگ‌های معتبر و با سابقه برای شریک شدن در این خیر معنوی و کمک به ادا کردن نذورات مختلف مردم با بالاترین درجه کیفی، لاینی مجزا و مختص به طبخ غذاهای نذری و مناسبتی را برای ایام مختلف سال اعم از ماه محرم، ماه رمضان و ... در نظر بگیرند.

از آنجاییکه اکثر بانیان نذر حساسیت ویژه‌ای نسبت به کم و کیف نذورات خود دارند، مدیران کترینگ‌های مختلف از جمله کترینگ کیبو همواره تلاش می‌کنند تا با احترام به باورهای دینی این دسته از هموطنان و با توجه به مسئولیت سنگینی که بر دوش‌شان است، از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه برای طبخ این نوع غذاها استفاده کنند. در اصل واگذاری طبخ غذای نذری به کترینگ‌ها هم از نظر زمان، هم نیروی کار و هم هزینه‌های تمام شده انتخابی بسیار هوشمندانه و اقتصادی برای عموم افرادی به شمار می‌آید که قصد دارند نذورات خود را به بهترین و راحت‌ترین صورت ممکن ادا نمایند.

 

بزرگترین کترینگ میرداماد با امکان پخت 5000 غذای نذری در روز

 

قبل از سفارش غذای نذری به کترینگ ها به چه نکاتی باید توجه کرد؟

مسلما هیچ بانی خیری دوست ندارد در ازای پرداخت وجه نذورات خود غذایی بی‌کیفیت، بدمزه و ناسالم را دریافت نماید، به همین علت توصیه می‌کنیم قبل از انتخاب بهترین کترینگ برای سفارش غذای نذری به نکات زیر توجه کنید:

·         بررسی شهرت و اعتبار کترینگ مد نظر

·         ارزیابی توان و ظرفیت کترینگ برای طبخ غذای نذری متناسب با تعداد سفارشات شما

·         بررسی نحوه سرو و بسته‌بندی غذا

·         اطمینان از تعهد کترینگ به ارسال سفارشات در زمان تعیین شده

·         اطمینان از طبخ غذا با مواد اولیه سالم، تازه و باکیفیت

·         اطمینان از رعایت تمام استانداردهای بهداشتی توسط پرسنل

بزرگترین کترینگ میرداماد با امکان پخت 5000 غذای نذری در روز

کیبو؛ بزرگ‌ترین آشپزخانه صنعتی در میرداماد

کترینگ کیبو یکی از بزرگ‌ترین آشپزخانه‌های صنعتی فعال در محله میرداماد است که توانسته با استفاده از تجهیزات مدرن و با در اختیار داشتن سرآشپزهای ماهر و پرسنل باتجربه خدمات مختلفی را در حوزه تأمین و توزیع انواع غذای شرکتی، غذای نذری و ... به هموطنان عزیز در تمام نقاط تهران عرضه کند.

این آشپزخانه صنعتی با بیش از ده سال سابقه، منوی متنوعی از غذاهای ایرانی، سنتی، محلی و فرنگی را با بالاترین درجه کیفی و قیمت رقابتی در اختیار عموم مردم قرار داده‌است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کترینگ خوش‌نام، ظرفیت طبخ انواع غذای نذری خوشمزه و لذیذ با بیش از ۵ هزار پرس در روز است، به این ترتیب شما می‌توانید بدون کمترین دغدغه و نگرانی، ابتدا تعداد و نوع غذای نذری خود را از طریق شماره تلفن ۴۳۰۰۰۰۴۲_۰۲۱ ثبت نموده سپس سفارش خود را در زمان مقرر به صورت کاملا گرم و در بسته بندی‌های بهداشتی در محل مورد نظر دریافت نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها